English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

پخش اعلامیه و نصب پارچه نوشته در حمایت از رسول رضوی در تبریز+ تصاویر+ ویدیو

آذوح: جمعی از فعالین سیاسی آزربایجان در حمایت از رسول رضوی فعال زندانی ترک، اعلامیه هایی را در سطح شهر تبریز پخش نمودند.

به گزارش آذوح در این شبنامه ها ضمن اعتراض به بازداشت و محکومیت غیرقانونی رسول رضوی، آزادی بی قید و شرط وی خواسته شده است.

گفتنی است پیش از این نیز چندین بار پارچه نوشته ها و اعلامیه هایی در حمایت از رسول رضوی در سطح شهر تبریز منتشر گردیده است.

نوشته‌های ”وطن منه اوغول دئسه نه دردیم؛ آزربایجانین ایگید اوغلو و مدنی فعالی رسول رضوی آزاد اولسون” بر روی یکی از این پارچه نوشته ها در ج شده بود. جمعی از هواداران تراختورسازی نیز در جریان یکی از دیدارهای این تیم با در دست داشتن تصاویر رسول رضوی نسبت به بازداشت غیرقانونی وی اعتراض نمودند.

رسول رضوی روز پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ در مقابل مسجد علی اکبر منطقه حیدرآباد تبریز و به گفته شاهدان عینی پس از ضرب و شتم توسط چندین نفر از مأموران لباس شخصی بازداشت شد.

اما روز دوشنبه 30 آذر با وجود صدور قرار آزادی برای فعال سیاسی آذربایجان به قید وثیقه ی 50 میلیون تومانی وزارت اطلاعات مخالفت خود را اعلام کرده و آزادی رسول رضوی لغو شد.

وزارت اطلاعات ایران طی دستور به قاضی شعبه ی 2 دادگاه انقلاب پرونده ی روز قدس رسول رضوی را به جریان انداخته و روز 30 آذر حکم 6 ماه زندان را به اجرا گذاشت. این در حالی است که دستور آزادی رسول رضوی یک روز قبل از صدور این حکم غیرقانونی، صادر شده و رژیم ایران وی را به عمد در زندان نگه داشت تا حکم جدید را به اجرا درآورد.

این در حالی است که پس از بازداشت رسول رضوی در 21 آبان ماه دادگاه تجدیدنظر در 26 آبان تشکیل شده و با وجود حضور این فعال سیاسی در بازداشتگاه وزارت اطلاعات، قاضی پرونده بدون در نظر گرفتن این امر، حکم را به شکل غیابی صادر نموده است.

طبق اخبار به دست آمده وزارت اطلاعات در تلاش است با پرونده سازی مجدد برای رسول رضوی، حکم 6 ماه تعلیقی ایشان را نیز به اجرا درآورده و این فعال شناخته شده ی آذربایجانی را به 1 سال حبس محکوم نماید.

برای دیدن ویدویی از نصب پارچه نوشته در حمایت از رسول رضوی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://www.youtube.com/watch?v=ktSdO2t0A4I&feature=youtu.be

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter