English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

گزارش ویدئویی از حلب: داعش برای ایران، برای روس‌ها، و برای رژیم سوریه کار می‌کند+ ویدیو

آذوح: در این گزارش ویدئویی که در اولین روز سال ۲۰۱۶ توسط خبرگزاری "آنا پرس" منتشر شده، "رامی جراح" شهروندخبرنگار شناخته‌شده‌ی سوری به شهر استراتژیک و جنگ‌زده‌ی "حلب" در شمال سوریه رفته و از شهروندانی که با وجود بمباران هوایی جنگنده‌های روسی و نیروهای دولتی هم‌چنان در این شهر باقی‌مانده‌اند پرسیده که چرا سوریه را ترک نمی‌کنند.

او هم‌چنین از آن‌ها درباره‌ی حملات هوایی روسیه به این شهر سوال کرده که پوتین مدعی است علیه "داعش" و گروه‌های تروریستی صورت می‌گیرد. ادعایی که مصاحبه‌شوندگان به طور کامل آن را رد می‌کنند و می‌گویند در "حلب" هیچ اثری از "داعش" وجود ندارد و جنگنده‌های روسی، شهروندان غیرنظامی و مخالفان بشار اسد را نشانه می‌گیرند.

یکی از شهروندان می‌گوید "داعش" دارد با کمک هواپیماهای روسی در شمال در جنگ با "ارتش آزاد سوریه" (گروه مسلح مخالف بشار اسد) پیش‌روی می‌کند. شهروند دیگری که مسن‌تر است، دلیل حملات هوایی اسد به "حلب" را این‌گونه توضیح می‌دهد: «آن‌چه را که می‌گویم همه می‌دانند. داعش برای ایران، برای روس‌ها، و برای رژیم سوریه کار می‌کند.»

و یک مصاحبه‌شونده‌ی جوان نیز با اشاره به حملات هوایی به بازارهای حلب، با کنایه می‌گوید که دلیل این حملات این است که «ما همه تروریست هستیم."

https://www.facebook.com/Taghato.net/videos/986127508124738/?comment_id=986392528098236&ref=notif&notif_t=comment_mention

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter