English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

“قندیل کوچک” به کنترل نیروهای امنیتی ترکیه درآمد

آذوح: منطقه زاپ در شهرستان سیلوپ که در ترکیه به قندیل کوچک برای نیروهای پ.ک.ک معروف است پس از درگیری شدید نظامیان پ.ک.ک و نیروهای امنیتی ترکیه به دست ارتش ترکیه افتاد.

به گزارش اؤیرنجی سسی به نقل از روزنامه یئنی شافاق، نیروهای امنیتی ترکیه طی عملیاتی گسترده در شهر سیلوپ توانستند مقر اصلی گروه تروریستی پ.ک.ک را به کنترل خود درآورند. منطقه زاپ در شهر سیلوپ استان شیرناک که به قندیل کوچک معروف است یکی از مهمترین مقرهای نظامی تروریست های پ.ک.ک در درگیری های شهری با نیروهای امنیتی ترکیه بود.

درگیری ها در اطراف منطقه زاپ ۱۵ روز است میان نیروهای امنیتی ترکیه و گروه تروریستی پ.ک.ک ادامه دارد. حال با حملات سنگین ارتش ترکیه در روزهای اخیر نیروهای تروریستی پ.ک.ک مجبور به عقب نشینی از این منطقه استراتژیک شدند. نیروهای امنیتی ترکیه با ورود به این منطقه پرچم ترکیه را در کوه زاپ معروف به قندیل کوچک به اهتزاز درآورده و به پاکسازی محله به محله در این منطقه پرداختند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، ۱۲ نفر از فرماندهان گروه تروریستی پ.ک.ک در این منطقه حضور داشتند که با ورود نیروهای امنیتی ترکیه به کوه قندیل عقب نشینی کرده اند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter