English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

خامنه‌ای تخلف در انتخابات را رد کرد

آذوح: علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی می‌گوید با «مدعیان» تقلب در انتخابات سال ۸۸ «خیلی مماشات» کردیم و «تخلفات سازمان‌یافته» در انتخابات جمهوری اسلامی «مطلقا» وجود ندارد.

آقای خامنه‌ای این اظهارات را در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور بیان کرده است.

وی همچنین از «برخی» که گویی به «عادت و مرض بدی مبتلا شده‌اند که دائم در نزدیک انتخابات، در کوس نامطمئن بودن نتایج آرا می‌دمند و نعمت بزرگ انتخابات را با این حرف‌ها خراب می‌کنند» انتقاد کرده است.

خامنه‌ای افزوده «البته ممکن است در گوشه و کنار تخلفاتی باشد اما تخلفات سازمان یافته که نتایج را تغییر دهد، مطلقاً وجود ندارد.»

رهبر جمهوری اسلامی در بخش دیگری از اظهاراتش٬ پذیرش نتایج قانونی انتخابات را از ابعاد «رعایت حق الناس» عنوان کرده و گفته «وقتی مراکز قانونی، نتایج انتخابات را اعلام و تأیید کردند مخالفت با این نتایج، ضد حق الناس است.»

وی به انتخابات سال ۸۸ نیز اشاره کرده و افزوده طرح موضوع تقلب در انتخابات در آن سال «خسارت‌های زیادی بر ملت و کشور وارد آورد که تاکنون جبران نشده و نمی دانیم قرار است کی جبران شود.»

علی خامنه‌ای نخستین فردی بود که صحت انتخابات مهندسی‌شده سال ۸۸ را تائید کرد و مسئولیت خون‌های ریخته‌شده را به عهده افرادی دانست که بر موضوع تقلب در انتخابات اصرار می‌کنند.

وی بعد از گذشت چند سال با اظهارات اخیر خود از اقداماتش دفاع کرده و در عین حال مدعی شده با افرادی که موضوع تقلب در انتخابات سال ۸۸ را مطرح کردند {میرحسین موسوی و مهدی کروبی} «خیلی مماشات» شده است.

این در حالی است که رهبران جنبش سبز سال‌هاست در حصر به سر می‌برند و خود و خانواده‌هایشان هزینه‌های زیادی پرداخته و دچار محدودیت‌های فراوانی شده‌اند.

خامنه‌ای همچنین از مردم خواسته در این انتخابات موضوع «نفوذ» آمریکا را مدنظر داشته باشند و افزوده «اگر بر فرض، عنصری نفوذی در مجلس خبرگان و یا مجلس شورای اسلامی یا دیگر ارکان نظام وارد شود مانند موریانه از داخل پایه‌ها را می جود و سست می‌کند.»

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، هفتم اسفندماه برگزار می‌شود و فضای سیاسی کشور تحت تاثیر این دو انتخابات پرتنش است.

رهبر جمهوری اسلامی همچنین از تلاش دشمن برای «تغییر فرهنگ و اخلاق مردم بویژه سبک زندگی» آنها سخن گفته و ادامه داده دشمن در مقید نبودن مردم به «ادب» و دوری از هتاکی حتی در صحبت با مخالفان موفقیت‌هایی کسب کرده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter