English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رد صلاحیت‌ها نباید دلیلی برای تجمع شود!، هرگونه نشست و همایش به مجوز رسمی از نیروی انتظامی نیاز دارد

آذوح: عبدالرضا ناظری گفت: افرادی که صلاحیت آنان به تائید رسیده برای برگزاری هرگونه نشست و همایش به مجوز رسمی از نیروی انتظامی نیاز دارند.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ورامین اظهار داشت: اجرای تمام برنامه‌ها و مأموریت‌های ادارات و نهادها بدون برقرار امنیت و نظم محقق نمی‌شود و تمام افراد و مسئولان وظیفه دارند در برقراری نظم یاری‌گر پلیس باشند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: پلیس تلاش دارد با عمل‌کردن به قانون، بستر مناسب برای اجرای باشکوه انتخابات را فراهم کند و در این مسیر با تمام افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند برخوری قانونی خواهد داشت.

ناظری بیان داشت: هیچ مأموریت و یا اجرای برنامه‌ای نباید بهانه‌ای برای برهم زدن نظم و آرامش جامعه و مردم باشد. تمام افرادی که مرتبط با انتخابات هستند باید از این فرصت برای ارتقاء خدمت به نظام استفاده کرده و از آرامش جامعه مراقبت کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: ممکن است با یک اطلاع‌رسانی نا‌به‌جا، آرامش و امنیت یک منطقه که سرمایه‌های عظیمی برای برقراری آن پرداخت شده به خطر افتد و این امر به دستاویزی برای معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای هجمه به ایران اسلامی تبدیل شود.

وی با اشاره به روند بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت عنوان کرد: ممکن است پس از اتمام زمان قانونی بررسی‌ها، صلاحیت برخی افراد تائید نشود و این امر نباید دلیلی برای اعتراض غیرقانونی و یا تجمع افراد شود چرا که اگر اعتراضی نیز وجود دارد باید در بستر قانونی صورت گیرد.

ناظری گفت: آن دسته از افرادی که صلاحیت آنان به تائید رسیده برای برگزاری هرگونه نشست و همایش به مجوز رسمی از نیروی انتظامی نیاز دارند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter