English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

صلاحیت حمید رسایی برای نامزدی در انتخابات مجلس توسط هیات های اجرایی رد شد

آذوح: هیات‌های اجرایی بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی که زیر نظر دولت فعالیت می کنند، صلاحیت حمید رسایی از چهره های اصولگرای مجلس برای نامزدی انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس رد کرده اند.

آقای رسایی امروز ۱۵ دی ماه (۵ ژانویه) در وب‌سایت خود خبر داده است که این رد صلاحیت در حالی انجام شده که نتیجه استعلام از مراجع چهارگانه (وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال و دادگستری) مثبت بوده است اما هیات‌های اجرایی صلاحیت او را به دلیل "تخلف اداری" رد کرده‌اند.

حمید رسایی مدیر هفته نامه "۹دی" و از جمله جدی‌ترین مخالفان دولت حسن روحانی در مجلس است. او از جمله نمایندگانی است که می‌گوید دولت ایران در توافق جامع اتمی امتیازات زیادی به طرف مقابل داده و در مواردی از خط قرمزهایی که آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، تعیین کرده بود، عبور کرده‌ است.

هفته‌نامه آقای رسایی تاکنون چهار بار از سوی هیات نظارت بر مطبوعات توقیف و مجددا با حکم قوه قضائیه رفع توقیف شده است.

مطابق قوانین انتخاباتی جمهوری اسلامی، داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس که توسط هیات‌های اجرایی رد صلایت شده‌اند، می توانند نسبت به این تصمیم اعتراض کنند.

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس اعلام کرده که این دسته از افراد از فردا (چهارشنبه ۱۶ دی) به مدت ۴ روز برای تسلیم شکایت خود فرصت دارند.

مقام ها در ایران اعلام کرده اند که در این دوره ۱۲ هزار و ۱۲۳ نفر برای نامزدی در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter