English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

آیت الله خامنه ای: یک جبهه‌ وسیع دشمن در مقابل خودمان داریم

آذوح: آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران گفته "یک جبهه‌ وسیع دشمن در مقابل خودمان داریم" و خواسته حتی "کسانی که نظام را هم قبول ندارند، برای اعتبار کشور در انتخابات شرکت کنند."

آیت الله خامنه ای امروز ۱۹ دی ماه (۹ ژانویه) در یک سخنرانی در جمع شماری از مردم قم که به تهران سفر کرده اند "سردمداران رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا تا عوامل تکفیری و داعش" را از اجزای این "جبهه وسیع دشمن" توصیف کرده و خواستار شرکت همه شهروندان در انتخابات پیش رو با هدف "حفظ و اعتبار" ایران شده است.

آقای خامنه ای از زمان حصول توافق جامع اتمی میان ایران و گروه ۱+۵ بارها از آنچه "خطر نفوذ دشمن" از جمله آمریکا می خواند، هشدار داده است.

    "این کارهای سال ۸۸ از ابتکارات جدید آنها علیه انقلاب بود؛ به بهانه‌ انتخاب یک دولتی که مورد قبول آمریکا نیست، آن اقلیتی را که رأی نیاورده بکشند در خیابان و یک رنگی به آنها بدهند و کمکشان کنند؛ آمدند اینجا هم انجام بدهند و نتوانستند... این، انقلاب رنگی بود، کودتای رنگی ناموفق" بود.

    آیت الله خامنه ای

رهبر ایران گفته "همه‌ تحلیل‌های آنها متوجه این است که چه کنند تا درخت تناور انقلاب را ریشه‌کن کنند... همه‌ همتشان این است که این ماندگاری را از بین ببرند، همه‌ همت ما باید این باشد که ماندگاری انقلاب بماند."

آیت الله خامنه ای در سخنرانی امروز بار دیگر به وقایع اعتراضی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ اشاره کرده و گفته "این کارهای سال ۸۸ از ابتکارات جدید آنها علیه انقلاب بود؛ به بهانه‌ انتخاب یک دولتی که مورد قبول آمریکا نیست، آن اقلیتی را که رأی نیاورده بکشند در خیابان و یک رنگی به آنها بدهند و کمکشان کنند؛ آمدند اینجا هم انجام بدهند و نتوانستند... این، انقلاب رنگی بود، کودتای رنگی ناموفق" بود.

آقای خامنه ای در سخنرانی امروز خواستار شرکت شهروندان ایرانی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شده است. او گفته "همه در انتخابات شرکت کنند،‌ حتی کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ و اعتبار کشور شرکت کنند." مشابه این عبارت را آیت الله خامنه ای پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ هم به کار برده بود.

   

رهبر ایران گفته "ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد،‌ انتخابات مال رهبری نیست مال ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است، این موجب تقویت نظام و تأمین ماندگاری آن و باقی ماندن کشور در حصار امنیت کامل و بالا رفتن اعتبار و ابهت ملت است."

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار است به طور همزمان در ۷ اسفند سال جاری برگزار شود.

آیت الله خامنه ای در سخنرانی امروز خود گفته "مجلس خبرگان خیلی مهم است،‌ آن روزی که رهبر فعلی در دنیا نباشد یا رهبر نباشد، این مجلس باید رهبر انتخاب کند که کلید حرکت انقلاب دست او ست آیا خبرگان کسی را انتخاب خواهد کرد که در مقابل هجمه دشمن بایستد و به خدا توکل کند، شجاعت نشان دهد و راه امام را ادامه دهد یا کسی را که جور دیگری است."

رهبر ایران از نمایندگان دوره فعلی مجلس شورای اسلامی تمجید و از نمایندگان مجلس ششم به طور تلویحی انتقاد کرده و گفته "مجلس کنونی در مسائل بین‌المللی مواضع خیلی خوبی می گیرد که مغتنم است،‌ این کجا و آن مجلسی کجا که در مقابل دشمنان همان حرف آنها را در چه در قضیه هسته‌ای چه در قضایای گوناگون تکرار می کند."

عمده نمایندگان مجلس ششم به ریاست مهدی کروبی (از معترضان به نتایج انتخابات ۸۸ که هم اکنون در حبس خانگی است) و نائب رئیسی محمدرضا خاتمی (برادر رئیس جمهور پیشین ایران) از منتقدان رویکرد آن زمان ایران در پرونده اتمی بودند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter