English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

معلم اخلاق کابینه احمدی‌نژاد رفسنجانی را به "تکه‌ پاره کردن" تهدید کرد‌

آذوح: مرتضی آقاتهرانی، عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس گفته است اگر می‌توانستند نهی از منکر فیزیکی کنند، خاتمی و رفسنجانی را تکه ‌پاره می‌کردند. وی همچنین گفته که مصباح یزدی نقشی در حمله به لاریجانی در قم نداشته است.

مرتضی آقاتهرانی نماینده مجلس، عضو جبهه پایداری، شاگرد مصباح یزدی و معلم اخلاق کابینه دولت محمود احمدی‌نژاد در تازه‌ترین مصاحبه خود خاتمی و رفسنجانی را تهدید به "تکه پاره" کردن کرده است.

سایت "رمز عبور" گفت‌وگویی با آقاتهرانی انجام داده که سایر رسانه‌ها بخش‌هایی از آن را بازنشر کرده‌اند. از جمله روزنامه "شرق" به بخشی از سخنان او اشاره کرده که در پاسخ به دست داشتن مصباح یزدی در جریان حمله به لاریجانی در قم اظهار کرده است.

وی گفته مصباح یزدی اصلا از جریان حمله به لاریجانی خبر نداشته و رویه او نیز برخورد فیزیکی نیست. آقاتهرانی تاکید کرده که در نهی از منکر نمی‌شود برخورد فیزیکی کرد. او گفته است: «به همين دليل در صحبتی هم که در این باره با آقای هاشمی رفسنجانی کردم گفتم اگر بنا بود امر به معروف و نهی از منکر فيزيکی بکنيم باور کن خاتمی و تو را می‌زديم تکه پاره می‌کرديم.»

به گفته آقاتهرانی، مصباح یزدی چندین بار برای لاریجانی پیام فرستاده و گفته است به او بگویید که در قضیه حمله به او من نه از قبل خبر داشتم و نه حتی همان موقع می‌دانستم که چنین اتفاقی افتاده است.

آقاتهرانی می‌افزاید: «ولی آقای لاريجانی همه برخوردهايش حاکی از اين است که شخص آقای مصباح اين کار را کرده که بسيار برای خودش بد است. برای خود آقای لاريجانی اين کار خيلی زشت است. واقعا دلم می‌سوزد.»

این نماینده مجلس ایران می‌گوید به هنگام حمله به لاریجانی خودش در حرم حضرت معصومه در حال خواندن نماز بوده که عده‌ای از طلاب سراغش می‌روند و می‌گویند سخنرانی لاریجانی به هم خورده و از او می‌خواهند که به جای لاریجانی سخنرانی کند.

او در پاسخ می‌گوید: «گفتم چرا بيايم سخنرانی کنم؟ بعد خيال می‌کنند به هم زده‌ام که حال، خودم بيايم سخنرانی کنم. برو بابا! اين چيزها به من ربطی ندارد. زيارتم را خواندم. بعد که آمدم بيرون، ديدم جمعيت عادی نيست و اصلا ديگر در سالن هم نرفتم.»

سال ۱۳۹۱ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۲۲ بهمن، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی که در شهر قم سخنرانی می‌کرد، از سوی عده‌ای با مهر و نعلین مورد حمله قرار گرفت.

آن‌طور که خبرگزاری ایلنا آن زمان ماجرا را شرح داده بود، معترضان ابتدا شعارهایی علیه لاریجانی سر دادند. اما هنگامی که با بی‌اعتنایی او روبرو شدند، مهرهای نماز و کفش و نعلین به سویش پرتاب کردند.

پس از این واقعه به گفته آقاتهرانی، مصباح یزدی از او خواسته که دست داشتن شاگردان مصباح در این حمله را تکذیب کند. به همین علت او خودش با خبرگزاری فارس و رجانیوز تماس گرفته و به آنها می‌گوید می‌خواهد مصاحبه کند و در این مصاحبه دست داشتن در حمله به لاریجانی را تکذیب می‌کند.

مرتضی آقاتهرانی در بخش دیگری از سخنانش به ذکر خاطرات خود از دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد پرداخته است. او می‌گوید در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد به طور مرتب با او جلسه داشته و عیب‌ها و حسن‌های او را دو طرف یک کاغذ می‌نوشته و به او می‌داده است.

این معلم اخلاق کابینه احمدی‌نژاد گفته است که زمانی به او هشدار داده که دارد شبیه هاشمی رفسنجانی می‌شود و از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدفش استفاده می‌کند.

موج حمله به هاشمی رفسنجانی از زمانی که او اعلام کرد قصد نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان را دارد بالا گرفته است. این حملات با اعلام قطعی نامزدی او تشدید شده است. از جمله حمید رسایی نماینده تندوری مجلس چندی پیش نسبت به "فتنه اکبر" هشدار داده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter