English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تمامی پروازهای ایران – بحرین متوقف شد

آذوح: در پی قطع رابطه دیپلماتیک بحرین با ایران، تمامی پروازهای مشترک بین دو کشور نیز از امروز پنج‌شنبه ۲۴ دی‌ماه متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از آن‌که عربستان سعودی پروازهای خود به ایران را لغو کرد، بحرین نیز اعلام کرد که کلیه پروازهای مستقیم به ایران و فعالیت ایرلاین‌های دو طرف متوقف می شود.

محمد خداکرمی، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی ایران گفت بحرین درخواست کرده از تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف با ۲۴ دی‌ماه تمام فعالیت های دو کشور لغو شود.

در پی حمله به سفارت و کنسولگری عربستان سعودی در تهران و مشهد بحرین از جمله کشورهایی بود که رابطه دیپلماتیک خود با ایران را قطع کرد. این کشور یک روز پس از آن‌که عربستان سعودی روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع کرد، در ۴ ژانویه / ۱۴ دی به دیپلمات‌های ایرانی ۴۸ ساعت مهلت داد تا خاک بحرین را ترک کنند.

مقامات صنعت هواپیمایی ایران گفته‌اند قطع پروازها میان ایران و عربستان سعودی و بحرین در ساختار صنعت هوایی ایران تأثیری ندارد و این کشورهای مقابل هستند که در این زمینه ضرر می‌کنند. اما از این پس باید تغییراتی در مسیر حرکت برخی از هواپیماهای ایرانی و شرکت‌های هوایی فعال در منطقه به وجود آید.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter