English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

نماینده کرمانشاه: افراد ذینفوذ با تانکرها اسلحه وارد می‌کنند

آذوح: عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه و سخنگوی هیات رئیسه مجلس ایران، می‌گوید برخی افراد با نفوذ در تانکرهای سوختی که از عراق می‌آید مشروب‌های الکلی و اسلحه به ایران قاچاق می‌کنند.

آقای مصری گفته است "هیچ نظارتی" بر تانکرهای مواد سوختی که از عراق به ایران می‌آیند وجود ندارد و با وجود اینکه امکان تخلیه سوخت در آن سوی مرز و انتقالش با خط لوله‌ای کوتاه وجود دارد، همچنان واردات با تانکرها ادامه دارد.

او گفته: "ما هر چه پیگیری کرده‌ایم و از بسیاری از وزرا سوال کرده‌ایم اصلا خبر ندارند که چه کسی مجوز ورود روزانه هزار کامیون حامل سوخت را می‌دهد. معلوم نیست منافع واردات این مواد سوختی و حواشی آن به کدام آدم یقه سفید می‌رسد که حتی وزیر هم نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد."

مساله قاچاق و نفوذ آن در مقام‌های عالی ایران پیش از این نیز مطرح شده است. از جمله عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، سال پیش گفت که پول‌های "کثیف و قاچاق" عرصه سیاست و انتقال قدرت را در ایران آلوده کرده‌اند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی هم گفته رقم‌های قاچاق در ایران "عجیب و غریب" است.

عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه، گفته است از مقام‌های گمرک و وزرای مربوطه درباره واردات سوخت از عراق و قاچاق ادعای مشروب و اسلحه سوال کرده، اما هیچ یک اطلاعی از این موضوع ندارند.

او گفته واردات بدون نظارت سوخت از عراق، با توجه به اینکه برخی مناطق و پالایشگاه‌های این کشور در کنترل داعش است، تهدیدی علیه امنیت ایران است.

برنج‌های آلوده

آقای مصری همچنین گفته است که مجلس به توزیع برنج‌های وارداتی نظارت می‌کند. او گفته است که اخیرا جلوی توزیع برنج‌هایی که از اروگوئه و هند وارد شده، اما به موقع توزیع نشده، گرفته شده است.

به گفته رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و داروی ایران، اخیرا پنج انبار بزرگ برنج به دلیل آلودگی پلمب و توزیع ذخایر آنها هم ممنوع اعلام شده است.

آقای دیناروند گفته است: "بر اساس اطلاعاتی که داریم برنج‌های آلوده وارد بازار مصرف نشده، ولی اگر کسی در این زمینه مدرکی ارائه دهد آن را بررسی می‌کنیم."

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter