English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

هذیان گویی سایت محسن رضایی: ارتش ترکیه به دنبال این زن!+ تصویر*****

آذوح: سایت محسن رضایی باز هم دشمنی خود با ملت ترک را به نمایش گذاشت.

به گزارش آذوح سایت منسوب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از گزارشات خود با بیان داستانی غیرواقعی تلاش کرده تا گروهکهای تروریستی کرد را مورد ستایش قرار دهد.

این سایت در ذیل خبری با تیتر "ارتش ترکیه به دنبال این زن" با توضیحاتی جعلی از وجود یک زن تروریست خبر داده که تک تیراندازی ماهر است.

تابناک می نویسد: "رسانه های ترکیه تصویر زنی را در ابعاد گسترده منتشر کردند که گفته می‌شود ارتش و پلیس این کشور دنبال او هستند. این تصویر را ارتش در اختیار رسانه‌ها قرار داده و در این رابطه مشخصات این زن نیز منتشر شده است. بر اساس گزارش رسانه‌ها و مطابق اطلاعاتی که ارتش اعلام کرده است، این زن به عنوان تک‌تیرانداز چندین سرباز ارتش را کشته است."

اما نکته ی جالب در این خبر جعلی، تصویر این تک تیرانداز است. با جستجوی این عکس در اینترنت معلوم می شود صاحب این تصویر یکی از افرادی است که در یکی از پناهگاههای تروریتستها در کوهها مشغول آموزش اولیه ی تیراندازی است. در دیگر تصاویر از این فرد وی در کنار چندین زن دیگر دیده می شود و تاریخ انتشار این عکسها هم به ماهها قبل مربوط می شود!

سایت محسن رضایی سابقه ی طولانی در درج چنین لطیفه هایی دارد. این سایت ادامه می دهد:

"اطلاعات امنیتی در مورد این زن تک‌تیرانداز حاکی از آن است که او در جنگ کوبانی حضور داشته و از کوبانی به ترکیه آمده و در صف پ.ک.ک به نبرد با ارتش می‌پردازد. اسم رمز این زن تک‌تیرانداز «رزا آوچی» است که توسط مدافعان خلق سوریه آموزش دیده است. طبق اطلاعات منتشرشده، این زن که تلفات چندی را به ارتش ترکیه تحمیل کرده 1 متر و 60 سانتیمتر قد دارد. او حدود 50 روز توسط مدافعان خلق سوریه آموزش دیده و نحوه فعالیتش به گونه‌ای است که بین مردم تردد کرده و همه جا حضور دارد."

آذوح

http://www.tabnak.ir/fa/news/562988/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%86

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter