English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

احضار تلفنی رقیه علیزاده همسر عباس لسانی به دادیاری اردبیل*****

آذوح: اعمال فشار بر خانواده ی مبارز آذربایجانی عباس لسانی ادامه دارد. رژیم ایران در عملی شرم آور همسر این فعال سیاسی ترک را مورد تهدید قرار داده و او را به دادگاه انقلاب احضار کرده است.

امروز دوشنبه 12 بهمن ماه فردی ناشناس با شماره خصوصی(شماره نامعلوم که ماموران اطلاعاتی از آن استفاده می کنند) با خانم علیزاده تماس گرفته و مدعی شده است دادیار دادگاه اردبیل می باشد و از خانم علیزاده خواسته برای ادای پاره ای از توضیحات به دادیاری دادگاه عمومی و انقلاب اردبیل مراجعه نماید تا قاضی سوالاتی را در خصوص برخی اتهامات از ایشان بپرسند یا اینکه به ستاد خبری اداره اطلاعات اردبیل برود تا در آنجا سوالاتی از ایشان توسط همان قاضی پرسیده شود.

به گزارش آذوح شخصی که خود را قاضی معرفی کرده بیان داشته که نمی خواهد بوسیله احضاریه ایشان را به دادگاه فرابخواند و آبروی ایشان را ببرند و خانم علیزاده می تواند با حضور در یکی از دو مکان یاد شده و پاسخ به اتهامات قضیه را فیصله داده و مانع باز شدن پرونده علیه خودشان شوند.

خانم علیزاده نیز در پاسخ گفته اند که اگر اتهامی بر علیه ایشان وجود دارد قاضی مورد ادعای پرونده باید روند قانونی را طی نموده و با ارسال احضاریه ایشان را به دادگاه فرابخوانند در غیر اینصورت در هیچ مکانی حضور نخواهند داشت.

لازم به ذکر است پس از بازداشت آقای عباس لسانی برای سپری کردن دوران محکومیت یکساله ایشان فشار ها بر علیه خانواده این فعال ملی مدنی افزایش یافته است.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter