English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ایران در صدد ایجاد ”دولت پارسی” در سوریه است

آذوح: اعترافات یکی از سربازان رژیم اسد که دو ماه پیش در جریان درگیری‌های منطقه «تل اسیر» از توابع استان لاذقیه دستگیر شده است انعکاس گسترده ای یافته است.

به گزارش تی آر تی٬ یکی از سربازان رژیم اسد که دو ماه پیش در جریان درگیری‌های منطقه «تل اسیر» از توابع استان لاذقیه دستگیر شد، در گفتگو با خبرنگار آناتولی با اشاره به حضور نیروهای روسیه، ایران و حزب الله در ترکمن‌داغی و تمرکز نیروهای روس در مناطق «زاها» و «جبل احمر»، از وجود نزدیک به ۷۰۰ سرباز روس مجهز به سلاح‌های سنگین در ساحل لاذقیه خبر داد.

او با اشاره به تمرکز شبه نظامیان ایران و حزب الله در ترکمن‌داغی گفت: “ایران برای جنگ، شبه نظامیان شیعی را از عراق و افغانستان به منطقه منتقل می‌کند. هدف این کشور نه حفاظت از مقابر حضرت زینب و رقیه، بلکه ایجاد دولت پارسی است”.

این فرد افزود: حدود دو ماه است در میان ترکمن‌ها زندگی می‌کنم. آنها مرا شکنجه نکردند. اگر دربند رژیم اسد بودم ابتدا شکنجه و سپس مرا می‌کشتند. ترکمن‌ها مطابق به اخلاق اسلامی با من رفتار می‌کنند؛ غذا، نوشیدنی و حتی روزانه یک پاکت سیگار در اختیارم می‌گذارند. آنها همچنین به من اجازه دادند تا با خانواده‌ام تلفنی صحبت کنم”.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter