English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رسوایی جنسی در شبکه تلویزیونی انگلیسی‌زبان ایران

آذوح: یک گوینده‌ زن شبکه خبری انگلیسی‌زبان ایران "پرس تی.وی"، با کناره‌گیری خود از این شبکه پس از خروج اضطراری از ایران نوار صوتی آزار جنسی یکی از روسای شبکه به خود را منتشر کرد.

در این فایل صوتی که سایت "روزآنلاین" آن را پخش کرده حمیدرضا عمادی مدیر خبر شبکه‌ی "پرس تی.وی" از شینا شیرانی؛ مجری زن شبکه پرس تی تقاضای رابطه جنسی می‌کند و الفاظ زشت بیرون از عرفی را به زبان می‌آورد.

خانم شیرازی گفته به این دلیل که «دیگر نمی‌توانسته جزو سیستم و سازمانی باشد که به آن اعتقاد ندارد» از ایران خارج شده است.

او هم‌زمان با انتشار این فایل صوتی و متن گفتگوهای نوشتاری، تاکید کرده که برای مدت‌ها در معرض مزاحمت جنسی مدیر خبر پرنفوذ شبکه‌ی "پرس تی.وی" قرار داشته است.

به گزراش سایت "تقاطع" خانم "شینا شیرانی" بعد از اعلام کناره‌گیری از این شبکه در روز جمعه 5 فوریه، ابتدا تصاویری از خود را با پوشش روسری و آن‌چه "حجاب کامل" خوانده می‌شود، در صفحاتش در فیسبوک و توییتر منتشر کرد و در توضیح آن‌ها نوشت که مدیران "پرس تی.وی" حتی اجازه‌ی حضور وی در مقابل دوربین با این پوشش را نیز نمی‌دادند. او هم‌چنین تصویری از یکی از اجراهای خود را منتشر کرده و توضیح داده که بعد از آن اجرا به خاطر پوششش، جریمه شده و حتی نزدیک بوده کارش را از دست بدهد.

وی در ادامه تصویری بدون حجاب از خود را در صفحه‌ی فیسبوکش گذاشته و تاکید کرده که زمان آن فرا رسیده تا «خود واقعی‌اش» را معرفی کند و «آزاد شود».

بر اساس این گزارش آقای عمادی سابقه‌ی هم‌کاری با وزارت اطلاعات ایران در جریان اعتراف‌گیری تلویزیونی از بازداشت‌شدگان اعتراضات سال 2009 را در کارنامه‌ی خود دارد و به این دلیل، نامش در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفته است. او هم‌چنین از جمله مدیران نزدیک به محمد سرافراز، رییس کنونی سازمان صداوسیما و رییس پیشین "پرس تی.وی" به شمار می‌رود.

شینا شیرانی بعد از انتشار فایل صوتی مکالمه‌ی تلفنی مربوط به آزار جنسی‌اش توسط حمیدرضا عمادی، نوشته که از سوی وی مورد تهدید قرار گرفته است. شیرانی هم‌چنین مدعی شده که این آزار مداوم جنسی با سوءاستفاده عمادی از این موضوع که او نیاز مبرم به حفظ شغلش داشته، انجام می‌گرفته است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter