English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیش از ۴۰ سپاهی در ۴ روز در سوریه کشته شدند

آذوح: شمار اعضای کشته شده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در جریان دگیری‌های سوریه در چهار روز اخیر، از ۴۰ تن فراتر رفت.

رسانه‌های ایران در این چهار روز، نام کشته شدگان سپاهی را در سوریه منتشر کرده‌اند. این تلفات در جریان کمک به نیروهای دولتی در عملیاتشان در حومه شمالی حلب حاصل شده است.

برخی از کشته شدگان سپاه پاسداران در عملیات حلب عبارتند از: «سعید مسلمی، سعید سامانلو، عبدالصالح زارع، محمود هاشمی، حسین زارعی، محمد کاظم توفیقی، محمد مسرور، فخرالدین تقوی، علی جوکار، سجاد دهقان، هدایت الله غلامی، عسکر زمانی، بهنمیری٬ ابوذر داوودی٬ ستار اورنگ و حسین رضایی».

نیروهای دولتی و متحدانشان از ایران، حزب‌الله لبنان و شبه‌نظامیان شیعه عراقی، موفق شدند محاصره دو شهرک شیعه‌نشین نبل و الزهرا را در حومه شمالی حلب بشکنند.

مقام‌های رسمی ایران تا کنون درباره این شمار از کشته شدگان موضعی نگرفته‌اند. آن‌ها ارسال نیرو به سوریه را رد می‌کنند و می‌گویند که اعضای سپاه تنها وظیفه مستشاری انجام می‌دهند.

حملات نیروهای دولتی و متحدانشان، با پشتیبانی هوایی روسیه انجام می‌شود. حملات هوایی شدید روسیه و حملات نیروهای اسد و ایران، به آواره شدن ده‌ها هزار سوری انجامیده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter