English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ده‌ها کشته و زخمی در انفجار باشگاه افسران پلیس در دمشق

آذوح: وزارت کشور سوریه اعلام کرد که یک مهاجم انتحاری، خودرویی بمب‌گذاری شده را در ورودی باشگاه افسران پلیس در دمشق پایتخت سوریه منفجر کرد که به کشته و زخمی شدن شماری از افسران انجامید.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) این انفجار در منطقه البرزه دمشق روی داد که چند ساختمان حکومتی در آن قرار دارد.

از سویی خبرگزاری رویترز به نقل از دیده‌بان حقوق بشر سوریه گزارش داده است که در انفجار دمشق، دستکم ۸ تن از افسران پلیس کشته و بیش از ۲۰ تن دیگر کشته شدند. بنا بر این گزارش، این انفجار در بخش انتظار خودروهای باشگاه افسران پلیس روی داده است.

وزارت کشور سوریه در بیانیه خود آورده است که نیروهای امنیتی، مانع از ورود مهاجم انتحاری به داخل مجتمع شدند که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد و انفجار در دروازه ورودی مجتمع روی داد.

پیش از بیانیه وزارت کشور، تلویزیون دولتی سوریه مدعی شده بود که انفجار در یک بازار پر ازدحام روی داده است. اما این رسانه پس از آن این گزارش را پس گرفت.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت انفجار دمشق را بر عهده نگرفته است. آخرین انفجار از این دست ۳۱ ژانویه در منطقه سیده زینب در دمشق روی داد که به کشته شدن بیش از ۷۰ تن از جمله ۲۵ تن از شبه‌نظامیان شیعه طرفدار حکومت اسد انجامید. گروه دولت اسلامی موسوم به داعش مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته بود.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter