English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بازیگر سینمای ایران فاش کرد: مسئولین می گویند سریالهای ترکی دشمن هستند؛ حق ندارید در سریال ترکی بازی کنید*****

آذوح: امیر آقایی در مصاحبه با رسانه ها فاش کرد: دو سال‌ و‌ نیم خانه‌نشین بودم و نگذاشتند در سریال ترکی بازی کنم.

به گزارش آذوح آقایی در مواجهه با این پرسش که نباید بازمی‌گشته و باید به بازی اش در سریال ترکی که مغایر با قوانین ایران نیست ادامه می‌داده گفت: استدلال آقایان این بود که سریال‌های ترکیه‌ای دشمن هستند.

مسأله‌ای که این بازیگر سینمای ایران در گفتگو با برنامه ی "هفت" از آن پرده برداشت و پیش از این شنیده می‌شد، حضورش در یک سریال ترکیه‌ای و کناره‌گیری از این سریال است.

این بازیگر درباره روند ساخت این سریال گفت: تمرین‌ها انجام شد و برای دو روز نیز فیلمبرداری شد اما من تا آن موقع با اینجا (مسئولان داخلی) صحبتی نکرده بودم و در آن مقطع در این باره صحبت شد. آقای ایل بیگی (معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) گفت این کار شما هزینه دارد؛ بازگردید تا ما در خدمت شما باشیم.

آقایی درباره واکنش ایوبی نیز گفت: آقای ایوبی یک پیام مکتوب از طریق تلفن برای من فرستاد و من هم بازگشتم و فیلم را ادامه ندادم. به من گفتند که خیلی دوستت داشتند که ترک‌ها از تو شکایت نکردند و اتفاقاً نگران بودند که در ایران برای من چه اتفاقی می‌افتد.

آقایی در مواجهه با جملات معترضه افخمی که نباید بازمی‌گشته و باید به بازی اش در سریال ترکی که مغایر با قوانین ایران نیست، ادامه می‌داده، گفت: استدلال آقایان این بود که سریال‌های ترکیه‌ای دشمن هستند و با توجه به اینکه من برای بازی نکردن در فیلم پایان نامه با شکایت شمقدری دو سال و نیم خانه نشین بودم، نمی‌خواستم برای بازی در این سریال با مشکلات تازه‌ای مواجه شوم.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter