English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

هشدار به فدراسیون والیبال /وقتی پیکان سواری زیر دندان لیگ مزه می دهد- سمانه جباری

در اواخر این فصل هم فدراسیون مافیبال پایتخت دوست نیز هنرنمایی های خود را شروع کرده است. گویا دوباره تصمیم براین است تلاشهای هوادران و بازیکنان اورمیه بی جواب بماند و کاپ ناقهرمانی تقدیم دمپایی پوشان پایتخت شود اما زهی خیال باطل

شاهکارهای هنری فدراسیون نشینان در تابلوی ناجوانمردی در قلب تاریخ والیبال ثبت شده است از تماسهای قبل فینال کذائی فصل پیش از طرف عده ای که در گفتگو با برخی از دست اندرکاران والیبال آذربایجان مبنی بر شکست از پیش تعیین شده ی اورمیه و عدم قهرمانی این تیم تا تصمیمات عجیب و غریب فدراسیون در مورد لیدرهای پیکانی فینال تک بازی رفتارهای دور از فرهنگ هوادران پیکان در بازی مقابل تبریز همه و همه باعث آشکار شدن دلبستگی فدراسیون نشینان به تیمهای پایتخت شد.

اما من بازهم چند سوال ذهنم را مشغول کرده است…

آقای داورزنی یا دقیق تر اورمیه زنی جالب است هر جا سخن از منافع تیمهای پایتخت بالاخص پیکان قراضه تهران یا ضرر تیم اورمیه باشد سایه شما همانند کوه بر تمام اندام والیبال تاریکی می اندازد.

با تمام انتقادات شما باز با رفتارهای زننده و دور از شأن، یک رییس فدراسیون را زیر سوال می برید سال قبل در ارومیه جشن بسیار باشکوهی بانام پرواز فلامینگوها برگزار شد شما کجا بودید؟ اما امسال در جشن رونمایی از پیراهن تیم سرمایه داران تهران حی و حاضر بودید، نگویید به خاطر دعوت آنها و به هوای خوردن موز و سیب و بیسکوییت رفته بودید.

نمیخواهم درمورد فینال سال قبل صحبت کنم زیرا قلب خودم نیز با یادآوریش به درد می آید هنوز جای زخم های برادران آذربایجان بر تن من تیر میکشد.

آقای اورمیه زنی حاشیه سازیهای فصل قبل تمرکز تیم اورمیه را بهم ریخت فینال تک بازی آن هم در خانه یکی از ذی نفع های فینال هر چند که هوادران باشرف و غیور آذربایجان نگذاشتند بازیکنان غریبی کنند باید بگویم دست مریزاد احسنت به این تدبیر و مدیریت شما که کاملا شما را زیر سوال برد به کنار، گلدانی که تقدیم دمپایی پوشان عزیزتان هم شد ارزانی خودشان مردان آذربایجان را چرا بی گناه زدید؟ یعنی دلتان این قدر از حمایت مردم آذربایجان از والیبال اورمیه پر بود؟ جناب آقای مبادی آداب این رسم مهمان نوازی نبود امسال هوداران ما میتوانستند با بازیگرهایی که جای بازیکن به پایتخت والیبال آسیا فرستاده بودید جبران کنند محبتهایتان را ولی ادب اجازه نداد چون ازسالها پیش شعار ما ادب تعصب وفاداری بود

آقای اورمیه زنی سال قبل ورمیلیو در اورمیه رفتارهای کنونی در پیکان را انجام میداد عکس العمل شما اینگونه بود آیا؟ یا به جای فقط ورمیلیو والیبال اورمیه را حتی در پس کوچه ها تحریم میکردید؟

امسال هم برای تیم پیکان ازجان مایه گذاشتید خرید صندلیهای ورزشگاه در بازی پیکان و متین و اختصاص فقط ۱۰۰صندلی به ورامینی ها جریمه های سبک برای بازیکنان تیم پایتخت عدم توجه به شرایط تیم اورمیه و هزاران حرف ناگفته که بماند.

۸۰%انرژی بازیکنان تیم شهرما صرف جمع کردن حواسشان به حاشیه های درون و اطراف زمین میشود.

منتظرند ببینند کدام یک از هوداران قرار است با یک کار کوچک باعث محرومیت شود یا مجبورند جواب هر عمل زشت یا الفاظ رکیک بازیکنان حریف را با سکوت بدهند. این جریان تا کی ادامه پیدا خواهد کرد؟

چقدر باید مدام شاهد ناعدالتی ها و نابرابریهای تیم های شهرستان باشیم و سکوت کنیم؟

آقای اورمیه زنی من مرد نیستم ولی مردانه کلاهمان را قاضی کنیم این جانب داری ها روزی تمام قد به ضرر شما تمام خواهد شد حیثیت هر انسان در گرو دفاع از عدالت است بیش از این حیثیت والیبال و خود را لگد مال نکنید.

امسال سال قبل نیست حتی سالهای قبل امسال تیم و هوادران ما برای قهرمانی خیز برداشته اند و تاکنون همه را پشت سر گذاشته ایم این روزها کارمون به رسم سالهای قبل سخت تر شده است چون حریفی چون فدراسیون را هم باید از سد راه برداریم اما باید همگان بدانند ما هواداران اورمیه ای امسال هم همانند سالهای گذشته هر اتفاقی بیفتد پشتیبان تیممان خواهیم بود و بازی با احساسات قدرت والیبال آسیا و آذربایجان را امسال نخواهیم خورد تیم ما از نظر مردم آذربایجان قهرمان هرساله لیگ است.

چند بازی باقی مانده نیز با تمام قوا ادب شعور و منطق و والیبال فهمی را بر همگان اثبات خواهیم کرد و با ذره ذره وجودمان از تیممان حمایت میکنیم ان شا الله به امسال هرچه حق باشد بگذارند اتفاق بیفتد و تیم شهرداری اورمیه که تنها لایق ردای قهرمانی در سوپر لیگ امسال است به این مهم دست یابد و زحمات چند ساله تمام مردم آذربایجان به ثمر بنشیند.

لازم بذکر است یکی از همشهریان حقوق دان اورمیه ای مقیم اتریش طی تماس تلفنی با هیئت تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی دورنانیوز با اعلام آمادگی در خواست نموده است که اسناد و مدارک اتفاقات فینال سوپر لیگ فصل گذشته و اتفاقات پشت پرده و تخلفات صورت گرفته فصل کنونی که به منفعت دو باشگاه مورد نظرفدراسیون می باشد را در اختیار وی قرار داده و با توجه به سوابق درخشان ایشان در پیگیری پرونده های حقوقی به لوزان سوییس مقر فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)مراجعت نموده و در صورت لزوم علیه فدراسیون والیبال و شخص رئیس فدراسیون اعلام دعوی بنماید و تا احقاق حق پایمال شده پیگیر این شکوایه باشد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter