English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

فشار از طریق دادگاه بر خانواده عباس لسانی برای تبری از فعالیت های ایشان+ تصاویر*****

آذوح: امروز چهارم اسفند 1394 همسر و دو فرزند آقای لسانی در ساعت 9صبح درشعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل حاضر شدند،

در ابتدا آقای طاهری فر از دو فرزند آقای لسانی خواهش کرده اند که در بیرون از جلسه دادگاه منتظر بمانند و از خانم علیزاده سوالاتی را پرسیده اند که خانم علیزاده اظهار داشته اند که حاضر به پاسخ به هیچ یک از سوالات نیستند.

 به گزارش آذوح در ادامه آقای علی لسانی فرزند بزرگ آقای لسانی در جلسه حاضر شدند. قاضی از ایشان پرسیده اند که چرا می گذارند افراد غریبه به خانه شان بیایند و یا به مادرتان تلفن بزنند، علی لسانی در پاسخ اظهار داشته اند افراد مورد اشاره شما همفکران پدر بنده می باشند و ما وظیفه احترام به مهمانان خویش داریم در ادامه آقای طاهری فر گفته اند اگر شما کاری داشته باشید که ماهی 5-6 میلیون حقوق داشته باشد باز با پدرتان همصدا و همفکر خواهید بود یا راه خودتان و زندگی شخصی خودتان را خواهید داشت و از پدرتان دوری خواهید کرد که آقای لسانی گفته اند با این وعده ها نمی توانید بین من و پدر و آرمانهایش فاصله بیاندازید.

دادیار طاهری فر در ادامه از مهدی لسانی فرزند دوم آقای لسانی خواسته اند در اتاق جلسه دادگاه حاضر شوند و چنین سوالاتی را از ایشان نیز پرسیده اند. آقای مهدی لسانی در جواب اظهار داشته اند که خواهشمندم ما را به زندان بفرستید چون عملا کاری کرده اید که ما در بیرون هم در فضایی همچون زندان زندگی کنیم هر روز به دلایل واهی ما را به دادگاه می کشانید و فشارهای روحی و روانی عدیده ای که بر ما تحمیل کرده اید شرایط زندان در بیرون از زندان را برایمان ساخته است.

در پایان دادگاه هیچ یک از افراد خانواده آقای لسانی حاضر به امضای اوراق دادگاه نشده اند.

ضمنا خانواده آقای لسانی اظهار داشته اند که اگر سوالات اینچنینی مطرح گردد در هیچ دادگاهی شرکت نخواهند کرد.

در ضمن آقای لسانی طی تماس با نزدیکان خویش اظهار داشته اند که چنین فشارهایی  هیچ گاه نه تنها بنده بلکه دیگر فعالین ملی و مدنی آذربایجانی را از قدم برداشتن در راه احقاق حقوق حقه ملت آذربایجان باز نخواهد داشت.

آذوح

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter