English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

مصباح: نوکری دشمن افتخار ندارد

آذوح: مصباح یزدی روز سه‌شنبه ۱۸ اسفند در جلسه‌‌ای گفته‌ است: «طرف حاضر می‌شود ارزش ۸۰ میلیون اهل کشورش را به دشمن تسلیم کند تا چند روز بیشتر روی صندلی بنشیند.»

مدیر موسسه پژوهشی امام خمینی در دفتر سعید جلیلی، کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ۹۲ گفته است: «پست‌تر از این چیزی هست که کسی همه را فدا کند تا چند روز بیشتر رئیس باشد؟ چقدر آدم باید دور از شرف باشد تا چند روز بیشتر روی یک صندلی بنشیند… آدمیزاد چنین استعدادی دارد، این قدر می‌تواند پست باشد…»

رجا نیوز می‌نویسد عصر سه شنبه ۱۸ اسفندماه ۹۴ علامه مصباح یزدی پس از حضور در جلسه صبح مجلس خبرگان رهبری به دفتر دکتر سعید جلیلی آمد تا در جمع تعدادی از دانشجویان و طلاب سخنرانی کند.

مصباح در این جلسه یادآوری کرده که نهضت خمینی برای به حکومت رسیدن چهار تا آخوند یا سیر شدن چند گرسنه نبود بلکه «ایشان آمد که دست یک ملت را بگیرد و از پستی و ذلت به اوج برساند… شاید بین ما و بین هم لباس‌های بنده کسانی پیدا شوند که منت سر خدا بگذارند که چند سال زندان رفته و شکنجه تحمل کرده‌ام. خب این از حماقت بنده است…»

او افزوده که برخی بنده شیطان شده‌اند و نمونه‌هایش در جامعه هست: «حالا نمی‌خواهم نام ببرم… خدا بر تو منت گذاشت که پست‌تر از گاو و خر نشوی. ای کسانی که سعی می‌کنید به دشمنان نزدیک شوید تا آنها یک لبخندی به شما بزنند. نوکری این‌ها افتخار ندارد، خجالت بکشید…»

آدرس‌های مصباح در این سخنان، اقدامات و مواضع حسن روحانی و دولت او را نشانه می‌گیرند. او پس از ذم کسانی که نام‌شان را نبرده، در مدح مستقیم خامنه‌ای از جمله گفته است: «الحمدالله خدا رهبری به ما داده – از عمق دلم عرض می‌کنم- من در طول تاریخ در بین رهبران مسلمان اعم از شیعه و سنی نمی‌شناسم کسی را که به این جامعیت باشد، از علم، از تقوا، از سیاست، از تدبیر، از سعه صدر، از صبر، از حلم، از دلسوزی، از خیر خواهی برای دوست و دشمن. برای دشمن خود هم بدی نمی‌خواهد، مگر اینکه امر الهی باشد.»

مصباح در ادامه تمجید از خامنه‌ای، به پاکی او و کارنامه سایر رهبران دنیا پرداخته که «چه گندهایی زده‌اند». او گفته مباد آن روزی که تار مویی از خامنه‌ای کم شود: «چه کسی می‌تواند جای ایشان را بگیرد. جانشین مناسبی نمی‌شناسیم… البته خزانه خدا خالی نیست.»

سخنان مصباح سه‌شنبه ۱۸ اسفند و دو روز پیش از دیدار خامنه‌ای با اعضای خبرگان چهارم و اظهار تاسف از نبود خودش و یزدی در خبرگان پنجم ادا شده‌اند.

او پیش از این نیز در جمع گروهی از بسیجی‌ها در «موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی»، دولت روحانی را تلویحا به نوکری آمریکا متصف کرده و گفته بود: «امروزه در میان دولتمردان نه سخن از اسلام و عزت آن، بلکه سخن از رونق اقتصادی و لزوم استفاده از تکنولوژی است، و حتی‌گاه تصریح می‌شود که نباید دغدغه آخرت مردم را داشته باشیم… آنها عنوان می‌کنند که برای رسیدن به زندگی بهتر باید به کشوری مثل آمریکا تبدیل شویم اما چون نمی‌توانیم باید نوکری آمریکا را بکنیم تا به پیشرفت دست یابیم.»

روز پنجشنبه ۲۰ اسفند نیز علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در ستایش از «استاد مصباح» و در تفسیر حذف او از خبرگان گفته بود: ««در یک فراز مردم ما با تمام وجود هستی خود را پای ولایت می‌ریزند و در یک نشیب، همین مردم بر اثر عوامل پیش آمده اطراف رهبری را قیچی می‌کنند.»

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter