English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

جلوگیری از خروج حسن آغا آذربایجان(دمیرچی) از مرز و سفر به آذربایجان*****

آذوح: روز گذشته ماموران امنیتی ایران نمونه ی دیگری از بی اخلاقی و قانون شکنی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش آذوح حسن آغا دمیرچی که جهت دیدار با دوستان و نزدیکان خود در حال سفر به جمهوری آذربایجان بودند در مرز مورد بازداشت موقت قرار گرفته و پاسپورت ایشان نیز ضبط گردید.

این در حالی است که ماموران مرزی در ابتدا به پاسپورت حسن آغا مهر خروج زده، اما پس از مدت کوتاهی به سراغ ایشان رفته و از خروج وی جلوگیری کرده اند.

ایشان سپس برای ساعاتی مورد بازجویی ماموران امنیتی قرار گرفته و در نهایت پاسپورت وی برای چندمین بار در سالهای اخیر از سوی نهادهای قضایی ایران توقیف شد.

این ماموران در پاسخ به اعتراضات استاد حسن دمیرچی مبنی بر غیرقانونی بودن این عمل از ایشان خواستند امروز به دادگاه انقلاب تبریز مراجعه نموده و با قاضی مربوطه صحبت کنند.

امروز پس از حضور ایشان در مجتمع قضایی به وی ابلاغ گردید به دلیل تعطیلی در ایام نوروز رسیدگی به پرونده ی ایشان به بعد از تعطیلات موکول شده است.

این فعال شناخته شده ی آذربایجان از بهار سال جاری پس از بازگشت از سفر به آذربایجان شمالی، ممنوع الخروج گردیده و پاسپورت ایشان به دستور وزارت اطلاعات ایران-مرکز تهران توقیف شد. پس از مدتها پیگیری مشخص گردید وزارت اطلاعات ایران برای حسن آغا دمیرچی 6 ماه ممنوع الخروجی در نظر گرفته است.

ایشان در حدود 1 ماه قبل موفق گردید پاسپورت خود را از دادگاه انقلاب تبریز دریافت نماید اما نهادهای امنیتی ایران باز هم این عمل غیرقانونی و غیراخلاقی خود را تکرار کردند.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter