English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بازیهای ایران در کشور ثالث: AFC حق را به عربستانی ها داد

آذوح: کنفدراسیون فوتبال آسیا، کشور ثالث را به عنوان میزبان بازیهای نمایندگان ایران با عربستان انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا، حکم نهایی خود را درباره اختلاف فوتبالی ایران و عربستان اعلام کرد.

AFC در رای نهایی خود درباره مناقشه فوتبالی ایران و عربستان اعلام کرد، بازی نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه خود نوشت: «متاسفانه باید اعلام کنیم تنش بین ایران و عربستان همچنان ادامه دارد. حکومت عربستان هنوز ممنوعیت سفر شهروندان خود به ایران را لغو نکرده است و این شامل فوتبال هم می شود. هیچ تغییری در روابط دو کشور به وجود نیامده است و همین باعث شد چنین تصمیمی را بگیریم.»

در ادامه بیانیه AFC آمده است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا هیاتی از مرکز بین المللی امنیت ورزش را به دو کشور ایران و عربستان فرستاد تا وضعیت ورزشگاه های این دو کشور را بررسی کند. کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به ایران سفر کردند تا خود وضعیت را از نزدیک نگاه کنند و حتی در دو دیدار نمایندگان امارات برابر ایران هم همه چیز را زیر نظر گرفتند. در تاریخ نهم مارس از دو کشور ایران و عربستان خواستیم گزارشی کامل از وضعیت‌شان ارائه دهند. تا ۲۵ ماه مارس هم به دو کشور فرصت دادیم تا ورزشگاه های بی‌طرفی را که دوست دارند میزبان آنها باشند، معرفی کنند.»

باشگاه‌های عربستانی، کشورهای امارات و قطر را به عنوان میزبان بازی‌های خود با نمایندگان ایران انتخاب کردند. این درحالی است که فدراسیون فوتبال ایران هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter