English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

همکاری رژیم ایران و گروهکهای تروریستی: علیرغم وجود دهها سند، نتایج انتخابات در سولدوز تایید شد*****

آذوح: شورای نگهبان نتایج انتخابات در سولدوز و اوشنو(اشنویه) را تایید کرد.

به گزارش آذوح روز سه شنبه این نهاد حکومتی پس از چند هفته نهایتا رای خود را صادر کرد. رژیم ایران در حالی این نتایج را قبول کرده که دهها سند، ویدیو و تصویر از تقلب گسترده در انتخابات در سولدوز و اوشنو به مسئولان ارائه گردیده بود.

این تقلب به حدی واضح و آشکار انجام گردید که تنها چند ساعت پس از پایان رای گیری، هزاران نفر در سولدوز به خیابانها آمده و با تجمع چند روزه در مقابل فرمانداری نسبت به تقلب در انتخابات اعتراض نمودند.

http://azoh.info/index.php?option=com_content&view=article&id=30364:1394-12-09-18-19-27&catid=7:12&Itemid=16

در پی بروز اعتراضات گسترده در سولدوز، مسئول سپاه پاسداران و امام جمعه ی شهر با حضور در فرمانداری و قبول بروز تقلب در انتخابات از فرماندار خواستند نتیجه را باطل اعلام نماید. اما فرماندار(کرد اهل سایین قالا، عضو جبهه ی اصلاحات) به شدت مخالفت نموده و اظهار داشت تحت هر شرایطی این نتایج را قانونی می داند.

جالب آنکه طبق اطلاعات موثق به دست آمده هفته ی گذشته نتیجه ی اولیه ی بررسی تقلب انتخاباتی در سولدوز به استانداری آذربایجان غربی اعلام شده و شورای نگهبان رای به ابطال آرای نفرات اول و دوم داد. در پی این امر استانداری آذربایجان غربی با تشکیل جلسه ای اضطراری با حضور مسئولین دولتی به بررسی امر پرداخته و از قبول این نظر شورای نگهبان امتناع نمود.

همچنان که پیش از این طی یادداشتی از سوی آذوح به این موضوع با مستندات اشاره گردید، جبهه ی اصلاحات و جناح دولتی به شدت خواهان پیروزی نامزد کرد در سولدوز و اورمیه بوده و از تمامی ابزارهای خود بهره بردند. خبر ابطال انتخابات حتی به صورت غیررسمی به فرمانداری سولدوز نیز ابلاغ گردیده و نامزدها نیز از این امر باخبر گردیدند.

اما در پی اعمال فشار گسترده از سوی جناح اصلاحات، و در پی آن همکاری اصولگرایان با این موضوع، نهایتا رژیم ایران ضمن همکاری با گروهکهای تروریستی کرد در منطقه، نام نامزدی را که با حضور در کردستان عراق با سران گروهکهای تروریستی دیدار و گفتگو نموده بود از صندوقهای رای بیرون آورده و به مجلس فرستاد.

http://azoh.info/index.php?option=com_content&view=article&id=30413:1394-12-13-17-34-48&catid=19:5&Itemid=23

رژیم ایران در تلاش برای جلوگیری از موج فزاینده ی ملی گرایی در آذربایجان جنوبی و رشد گسترده ی حرکت ملی، دست به دامن گروهکهای تروریستی شده و گمان می برد این گروهکها در آینده به یاری رژیم خواهند رفت!

در منطقه ی سولدوز مثلی هست در این خصوص؛ می گویند:

"... ون چوره گی، دیزی اوستونده اولار!"

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter