English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

«برخی سفارتخانه‌های ایران به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده‌اند»

آذوح: باقر حسینی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، می‌گوید که برخی از سفارتخانه‌های این کشور به دلیل کمبود اعتبار، تعطیل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسینی در این باره گفت: «متأسفانه برخی از سفارتخانه های ایران به علت عدم توجه و نبود منابع مالی، عملا تعطیل شده اند و این موضوع برای جمهوری اسلامی بسیار نامطلوب است».

این نماینده مجلس با اشاره به وضعیت اعتبار و بودجه وزارت خارجه در لایحه بودجه سال ۹۵ شمسی، گفت: «افزایش اعتبار وزارت خارجه در سال آینده بسیار کم و ناچیز است و امیدوارم مجلس و نمایندگان تمهید مناسبی برای این مسائل بیاندیشند».

نماینده زابل و زهک در مجلس ادامه داد: «در چند سال اخیر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بازدیدهایی را از سفارتخانه های جمهوری اسلامی در برخی کشورها داشته اند، که متأسفانه در این بازدید، برخی سفارتخانه در وضعیت نا مناسبی قرار داشتند».

وی افزود: «یکی از اولویت های وزارت خارجه در شرایط کنونی حمایت از سفارتخانه های کشورمان است، که لازمه این موضوع، افزایش اعتبار و تقویت بودجه ای وزارتخانه است».

این نماینده مجلس ایران، صریح کرد: «متأسفانه برخی از سفارتخانه های ایران به علت عدم توجه و نبود منابع مالی، عملا تعطیل شده اند و این موضوع برای جمهوری اسلامی بسیار نامطلوب است».

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter