English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تایید حکم محکومیت فعالین مدنی معترض به برنامه فیتیله از سوی شعبه دوم دادگاه تجدید نظر استان اردبیل*****

آذوح: حکم پنج تن از فعالین ملی که توسط قاضی یوسف خدادای رئیس شعبه ۱ دادگاه انقلاب اردبیل، به اتهام «مشارکت در اجتماع و تبانی جهت ایجاد اخلال بر ضد امنیت داخلی کشور» هر یک به تحمل سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم گردیده بودند از سوی شعبه دوم دادگاه تجدید نظر استان اردبیل به ریاست انور اسکندرزاده عینا تایید گردید.

به گزارش آذوح این فعالین به نامهای سعید صادقی فر، توحید امیرامینی، صالح پیچگانلو، میثم جولانی و محسن محسن زاده روز ۱۸آبان۹۴ در جریان اعتراضات «ضد نژادپرستی» شهر اردبیل از سوی ماموران امنیتی بازداشت شده بودند. قاضی انور اسکندرزاده اعتراض این فعالین به رای صادره را وارد ندانسته و تکرار ادعاهای پیشین شمرده است.

همچنین شعبه دوم تجدید نظر دادگستری استان اردبیل درخواست تجدید نظر توسط دادستان عمومی و انقلاب اردبیل مبنی بر قلت حکم آقایان رحیم غلامی، علی واثقی، علی خیرجو، مرتضی پروین، مهرداد شهبازی و بهروز شهبازی را نیز وارد ندانسته و حکم بر برائت این فعالین از اتهامات وارده را عینا تایید کرده است.

پخش برنامه‌ای از صدا و سیما در آبان ماه سال 1394 با اعتراض گسترده شهروندان تُرک در ایران مواجه شد.

شهروندان تُرک در شهرهای تهران، تبریز، قم، اورمیه، اردبیل، زنجان، مراغه، مشکین‌شهر، پارس آباد و خوی در اعتراض به این توهین‌ها تجمعات اعتراضی برگزار کردند.

لازم بذکر است که سه تن از این فعالین به نامهای توحید امیرامینی، میثم جولانی و صالح پیچگانلو به همراه آقایان مرتضی پروین و مصطفی پروین در پرونده ای دیگر در ارتباط با نمایش پلاکاردی که در آن خواستار آزادی زندانیان سیاسی آذربایجانی و آقای عباس لسانی از زندان یزد شده بودند هرکدام به تحمل سه ماه حبس تعزیری و سی ضربه شلاق محکوم گردیده بودند.

آذوح

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter