English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تکذیب انتساب یک حساب توییتری به هاشمی پس از مخالفت خامنه‌ای

آذوح: پس از موضعگیری صریح آیت‌الله خامنه‌ای علیه یک توییت منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی، برخی نزدیکان آقای هاشمی انتساب این حساب توییتری به او را تکذیب کرده‌اند. در همان حساب توییتری هم توضیح داده شده که توییت قبلی "تقطیع" شده بود.

آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی روز چهارشنبه ۱۱ فروردین این گفته که "دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک" را زیر سوال برد و گفت اگر این حرف از روی آگاهی گفته شده باشد، "خیانت" است. پیش از این در توییتر منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی آمده بود که "دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست، نه موشک‌ها..."

حالا و پس از این تقابل صریح، دو وبسایت حامی آقای هاشمی درصدد تصحیح و توضیح برآمده‌اند. وبسایت "انتخاب" به نقل از یک "منبع مطلع" نوشته است که " آنچه در اخبار به عنوان توییتر آیت‌الله هاشمی منتشر می‌شود، حساب کاربری یکی از دوستداران ایشان است و محتوای آن هیچ ارتباطی به آیت‌الله هاشمی ندارد."

این درحالی است که پیش از این در وبسایت رسمی هاشمی رفسنجانی نیز به این توییتر ارجاع داده شده بود.

وبسایت "انصاف‌نیوز" هم نوشت: " اکانت منتسب به آیت‌الله هاشمی در اختیار فردی است که سردبیر سایت هاشمی رفسنجانی (سایت دفتر هاشمی) است و حساب توییتر و تلگرام نیز در اختیار اوست. این فرد با دسترسی به مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های قدیمی هاشمی و بر اساس شرایط روز، بخشی از سخنان او را گلچین و منتشر می‌کند که بعضی از آنها در این مدت باعت ناراحتی و حتی عصبانیت شدید آیت‌الله هاشمی شده است؛ مثل ماجرای قهر رهبر انقلاب از آیت‌الله مصباح در قبل از انقلاب که کاملا بدون هماهنگی هاشمی و با اشکالاتی جدی منتشر شد."

به نوشته این وبسایت، فرد صاحب حساب توییتری منتسب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، "بارها به دلیل انتشار مطالبی بدون هماهنگی با تشر و واکنش تند هاشمی و نزدیکانش مواجه شده و سه بار تا مرز اخراج پیش رفته است."

اکبر هاشمی رفسنجانی که به تازگی منتخب اول انتخابات مجلس خبرگان در استان تهران شده است، همواره بر رابطه خوب و نزدیک خود با رهبر جمهوری اسلامی تاکید می‌کند اما طیفی از اصولگرایان با حملات شدید به او، می‌گویند که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده‌اش با آیت‌الله خامنه‌ای و نزدیکانش مرزبندی پیدا کرده‌اند.

از سوی دیگر توییتر مدت‌هاست که در ایران فیلتر است اما بسیاری از مقامات در آن فعال هستند و حساب‌های توییتری منتسب به سران جمهوری اسلامی مورد توجه بسیار قرار دارد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter