English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

عفو بین الملل: زندگی سکینه محمدی آشتیانی در بلاتکلیفی

آذوح: سازمان عفو بین الملل روز جمعه 17 تیرماه با انتشار بیانیه ای برای بار مجدد خواستار آزادی سکینه محمدی آشتیانی زن محکوم به سنگسار و جاوید هوتن کیان وکیل مدافع وی که او نیز از هفدهم مهرماه سال گذشته بازداشت و بنا بر اخبار رسانه های خبری به 11 سال زندان محکوم شده است گردید.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، این سازمان در بیانیه عمومی که روز جمعه منتشر نمود می گوید که «یک سال پس از هشدار عمومی نسبت به وضعیت ناهنجار سکینه محمدی آشتیانی، به نطر می رسد زندگی وی همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد».

سکینه محمدی آشتیانی زن 43 ساله آذربایجانی که در حال حاضر در زندانی در تبریز بسر می برد، در سال 2006 به جرم «زنای محصنه» به سنگسار محکوم شد. وی همچنین برای مشارکت در قتل همسرش به 10 سال زندان محکوم شد که به گفته وکیل مدافع وی این حکم به 5 سال زندان کاهش یافت.

به گفته عفو بین الملل، «جمعه 17 تیرماه در نامه ای که سفارت جمهوری اسلامی در اسپانیا به سازمان عفو بین الملل اسپانیا ارسال کرد، مقامات جمهوری اسلامی تصریح کرده اند که خانم محمدی به سنگسار و همچنین 10 سال زندان به جرم مشارکت در قتل محکوم شده است».

هرانا

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter