English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بازداشت و بازجویی دستکم 16 نفر در رابطه با پرونده شورای شهر تبریز

آذوح: رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی از بازداشت، بازجویی، تحقیق و تفهیم اتهام ۱۶ نفر در ارتباط با پرونده شورای شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مظفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و یک نفر معاونین شهرداری تبریز و همین طور دو نفر از اشخاص مرتبط خارج از مجموعه های یاد شده به اتهام های تبانی در معاملات دولتی، ارتشاء و … دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفته و پس از تحقیقات، تفهیم اتهام و صدور قرارهای قانونی بازداشت شدند.

وی ضمن تصریح به اینکه تحقیقات در همین خصوص ادامه دارد، افزود: تعداد ده نفر از پیمانکاران پروژه های مربوط به پرونده یاد شده نیز مورد بازجویی، تحقیق و تفهیم اتهام قرار گرفته و فعلاً با صدور قرار تامین کیفری از نوع وثیقه آزاد شده اند.

وی با اشاره به انعکاس اخبار و اطلاعات مرتبط با همین پرونده از سوی بعضی مسئولان اجرایی یا شهرداری یا اعضای شورای شهر در مصاحبه با برخی خبرگزاری‌ها و مطبوعات و یا در فضای مجازی اظهار کرد: هرگونه اطلاع رسانی راجع به پرونده‌های قضایی، صرفاً از سوی مقام‌های قضایی ذی‌ربط ممکن بوده و با توجه به معذوریت‌های قانونی اشخاص دیگری از سایر مقامات و مسئولان استانی مجاز به دخالت در این امر نمی باشند. همچنین از آنجا که مرحله و فرآیند تحقیقات مقدماتی بر اساس قانون محرمانه است؛ بنابراین از ذکر جزئیات پرونده معذور هستیم.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter