English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

احمدی نژاد: دلیلی برای رد صلاحیتم نیست... دولت روحانی گند زده است

آذوح: محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری پیشین ایران می‌گوید که در صورت نامزدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، شورای نگهبان دلیلی برای رد صلاحیتش ندارد و دولت کنونی ایران، «گند» زده است.

به گزارش سایت «پایش» محمود احمدی‌نژاد، برخی گمانه زنی‌ها درباره احتمال رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان برای حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری را رد کرده و گفته است شورای نگهبان دلیلی برای رد صلاحیت وی ندارد.

بنا بر این گزارش، احمدی‌نژاد انتشار این گمانه زنی‌ها را «خبرسازی» و «عملیات روانی» مخالفان برای ناامید کردن طرفدارانش عنوان کرده و گفته است: «واقعا چه دلیلی دارد که شورای نگهبان بنده را رد کند؟»

پیش از این سایت خبری «پایش» به نقل برخی منابع نزدیک به شورای نگهبان از احتمال رد صلاحیت احمدی‌نژاد در هر انتخابات پیش رو خبر داده بود.

در دولت احمدی نژاد، بزرگترین پرونده‌های «فساد» دولتی شکل گرفت و شماری از نزدیکان او، متهم به «فساد مالی» و «اختلاس» شده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان از «محمد رضا رحیمی» معاون اول احمدی نژاد در دوره بقایی و «حمید بقایی» یکی از نزدیک‌ترین دست‌یارانش، نام برد.

روابط او همچنین در آخرین سال‌های ریاست‌جمهوری، با علی خامنه‌ای رهبر ایران پر تنش شد به ویژه بر سر برکناری وزیر اطلاعات که خامنه‌ای با آن مخالفت کرد و در پی این مخالفت، احمدی نژاد ۱۱ روز قهر کرد و از منزل خود خارج نشد. این در حالی است که احمدی نژاد، از حمایت خامنه‌ای برخوردار بود تا جایی که اعتراض‌ها به اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۰۹ که در آن احمدی نژاد پیروز اعلام شد، با دستور رهبر ایران سرکب شد.

احمدی‌نژاد اخیرا در دیدار برخی هوادارانش با وی که خواستار نامزدی او در انتخابات آینده شده‌اند از دادن پاسخ مثبت خودداری کرده اما با اشاره به اخبار مربوط به احتمال نامزدی‌اش در انتخابات گفته است: «نمی‌دانم چرا عده‌ای اینقدر ترسیده‌اند؟»

وی گفته است که نه تنها اصلاح طلبان و طرفداران دولت، که برخی اصولگرایان نیز از احتمال کاندیداتوری او به هراس افتاده‌اند.

احمدی نژاد در واکنش به دعوت طرفدارانش برای نامزدی در انتخابات گفت: «همین که شما امروز از من می‌خواهید در انتخابات نامزد شوم و از شنیدن خبر احتمال نامزدی ما خوشحال شده‌اید نشان می‌دهد که این‌ها [دولت روحانی] گند زده‌اند».

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter