English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

پنجمین تکاور ارتش ایران در سوریه کشته شد

آذوح: یکی دیگر از تکاورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران معروف به «کلاه سبزها» در سوریه کشته شد. او پنجمین تکاور ایرانی است که در روزهای اخیر در سوریه کشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران، حمدالله بخشنده از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی است که در سوریه کشته شده است.

پیش از این سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران، مرگ «چهار تن از کارکنان» این نیرو را در سوریه تایید کرده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، پوردستان این خبر را امروز، در مراسم تشییع جنازه دو نفر از این کشته‌شدگان ایرانی جنگ داخلی سوریه اعلام کرده است. مجتبی ذوالفقار نسب، مجتبی یادالهی و محسن قیطاسلو، از جمله تکاوران ارتش ایران هستند که مرگشان در سوریه اعلام شده است.

بدین تریب شمار نظامیان ایرانی کشته شده در سوریه از ماه اکتبر تا کنون، به حدود ۲۳۰ تن می‌رسد.

ارتش ایران در ماه جاری اعلام کرد که تکاوران (کماندوهای) خود را برای کمک به دولت بشار اسد و آن چه «دفاع از حرم مقدسات شیعه» می‌نامد، به سوریه اعزام کرده است.

در همین حال در دو سال و به‌ویژه در ماه‌های اخیر ده‌ها فرمانده و سرباز سپاه پاسداران ایران نیز در سوریه جان خود را از دست داده‌اند.

دولت ایران همچنین یگان‌هایی از اتباع پاکستانی و افغانستانی را به سوریه اعزام کرده که ده‌ها نفر از آنها نیز کشته شده‌اند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter