English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

موسی سودی فعال ملی-مدنی آزربایجانی روانه زندان مرکزی تبریز شد*****

آذوح: فعال حرکت ملی آزربایجان “موسی سودی” امروز ۴ اردیبهشت راهی زندان مرکزی تبریز شد.

به گزارش آذوح آقای موسی سودی امروز ۴ اردیبهشت جهت اطلاع از رای دادگاه به شعبه دوم دادگاه انقلاب تبریز مراجعه کرده و پس از مطلع شدن از حکم ۷ ماه حبس تعزیری خود راهی زندان تبریز گردیدند.

موسی سودی فعال حرکت ملی آزربایجان ساکن شهر اردبیل که در بازی تراختور -الجزیره امارات دستگیر شده بود در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ جهت پاسخگویی به برخی سوالات و دفاع از خود در خصوص شکایت اداره اطلاعات شهرستان تبریز در شعبه دوم دادگاه انقلاب تبریز حاضر گردیده و پس اخذ آخرین دفاعیه توسط قاضی دادگاه جلسه دادگاه را ترک کرد.

هنوز اطلاع دقیقی از چرایی زندانی شدن این فعال و نام بند ایشان در دسترس نیست. لازم بذکر است حکم صادره قطعی نبوده و ایشان ظرف ۲۰ روز می توانند به حکم اولیه اعتراض نمایند.

گفتنی است، موسی سودی مغانلو ۸ اسفندماه ۹۱ در اولین دیدار آسیایی تیم تراختور آزربایجان با الجزیره توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از بازجویی در اداره اطلاعات نیروی انتظامی تبریز به بند قرنطینه زندان مرکزی تبریز انتقال یافته بودند.

این فعال ملی – مدنی در ۱۷اسفندماه ۹۱ از زندان مرکزی تبریز به اداره اطلاعات منتقل و روز سه شنبه ۲۳اسفندماه ۹۱دوباره به بند کاردرمانی زندان مرکزی تبریز منتقل شده بودند.

سرانجام موسی سودی مغانلو قرار وثیقه ۵۰۰میلیون ریالی از زندان مرکزی تبریز تفریبا پس از ۲۰ روز بازداشت به طور موقت آزاد گردیده بودند.

از جمله بازداشت شدگان آن دیدار می توان به سیامک ایرانی، سیامک سیفی، محمد علی اسماعیل پور، علی صراف، علی احمدی، کسری داودی، حسین‌ عدل‌جو و… اشاره کرد که در پلیس امنیت اخلاقی خیابان صائب تبریز مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

آذوح

 

 

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter