English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

حجت الاسلام خلیل پور عضو شورای اسلامی شهر اورمیه: اورمیه شهر ترکها بوده، هست و خواهد بود

آذوح: خلیل پور درستاد انتخاباتی روح الله حضرت پور:ما میتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان خود در اورمیه باشیم!

به گزارش دورنانیوز ، حجت الاسلام خلیل پور عضو شورای اسلامی شهر اورمیه شب گذشته در ستاد انتخاباتی روح الله حضرت پور حضور یافت .ایشان  ضمن حمایت از کاندیداتوری روح الله حضرت پور به ایراد سخنانی پرداخت که توجه بسیاری از فعالین فرهنگی و هویتی شهر را به خود جلب نمود:

بخشی از سخنان داغ حجت الاسلام خلیل پور درستاد انتخاباتی روح الله حضرت پور:

امیدوارم در دهم اردیبهشت ماه اتفاقی بیفتد وما در تاریخ دهم اردیبهشت ماه ثابت کنیم که صاحب این خاک تورک های آذری زبان هستند وارومیه یک شهر آذری هست.

ما صاحبان ریشه در ارومیه هستیم و ارومیه دارای سابقه پنج هزارساله هست واز اوایل متعلق به ما تورک زبانان بوده است.

آثار کشف شده از گوی تپه نشان گر سه هزاز سال قبل از میلاد است که همگی حرفا های بنده در مورد اینکه این شهر متعلق به ما ترک ها بوده است راتصدیق میکنند.

ما مهمان نیستیم و میزبان هستیم همه مهمان ما آذری زبانان در ارومیه هستند وما میتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان خود درارومیه باشیم.

به دوستان خودم توصیه میکنم اذان بگویید واشهد ان علی ولی الله را چهار بار تکرار کنید(تاکید غیر مستقیم برشیعه نشین بودن شهر ارومیه)

از چهارصد وسی هزار رای در دور اول انتخابات سیصد هزاررای متعلق به ما ترک زبانان بود و کرد زبانان نیز صدوسی هزار رای انداختند اگر ما آذری زبانان پای صندوق بیاییم دونماینده ترک در مجلس خواهیم داشت.

متاسفانه در دور دوم تعداد رای دهنده ها ریزش میابد وامیدوارم این مساله به کاندیداهای ترک زبان ضربه ای نزند.

ما ترک ها به غیرت وشرف مشهوریم و آذربایجان غربی دوازده هزار شهید رابه کشور تقدیم کرده است؛ غیرت ناموسی و غیرت ملی و غیرت دینی درهمه ما ترک ها است.

اینکه ما میخواهم اصالت آذربایجان وآذربایجانی بودن را نگه داریم نشان از غیرت ملی ودینی ماست وبرای تحقق ان نیز جانمان را باید بدهیم و در احادیث و قران نیز این مساله آمده است و بیاییم از خودمان غیرتی نشان دهیم تا هویتمان را حفظ کنیم.

امروزه در خطر بسیار بزرگی قرارداریم بیایید همت کنیم و هویت خودمان را حفظ کنیم واین مساله باححضور پرشور وحداکثری مردم آذری زبان پای صندوق های رای امکان پذیر است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter