English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ترور برادر میرحسین موسوی در تهران

آذوح: میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی ساعتی پیش از سوی افراد ناشناس با سلاح سرد مورد سوء قصد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار کلمه، میرمحمود موسوی که برای سومین بار در روزهای اخیر مورد حمله خیابانی افرادی با لباس شخصی قرار می گیرد، از این سوء قصد جان سالم به در برده، اما از ناحیه گردن آسیب دیده است.

این دیپلمات سابق که در هفته گذشته هم دو بار مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفته بود، شنبه شب در خیابان و در کنار خودروی خود مورد هجوم سه تن قرار گرفت که با برنامه قبلی، ظاهرا قصد کشتن وی را داشته اند.

به گفته شاهدان عینی، یکی از مهاجمان به هیاهو و فحاشی پرداخته، دومی از جلو به وی حمله کرده و دیگری با چاقو از پشت حمله کرده و شاهرگ گردن وی را نشانه رفته بود.

تلاش ضاربان برای ترور برادر میرحسین ناکام مانده است، هرچند موفق شده اند جراحتی نسبتا عمیق در ناحیه سر و گردن میرمحمود موسوی ایجاد کنند.

وی پس از این سوء قصد، برای لحظاتی بیهوش شده و سپس در پی حضور نیروهای امنیتی و انتظامی به بیمارستان رفته و محل جراحت را پانسمان کرده است، اما به رغم نظر پزشکان بستری نشده و به منزل بازگشته است.

در زمان انتقال و حضور وی به بیمارستان، حضور پلیس و ماموران امنیتی لباس شخصی پرتعداد بوده و آنها مکررا در حال گرفتن فیلم و عکس از وقایع بوده اند.

هرچند دو حادثه قبلی رسانه ای نشده بود، اما تکرار این سوءقصدها برای سومین بار در عرض کمتر از ده روز، وجود برنامه ریزی قبلی برای آسیب جانی به برادر میرحسین موسوی را نشان می دهد.

خبر تکمیلی:

مهاجمان امشب سه نفر بوده اند که پس از حرکات ایذایی دو تن از آنها، سومی چاقوی خود را به سمت شاهرگ میرمحمود موسوی برده است که در آخرین لحظه، او با دست خود به زیر دست مهاجم می زند و او نمی تواند ضربه کاری به هدف خود وارد کند.

پس از این ضربه و در حالی که میرمحمود بیهوش شده و بر زمین افتاده بود، تعدادی از مردم حاضر در صحنه درگیری تلاش می کنند افراد مهاجم را دستگیر کنند، اما آنها با بلند کردن چاقو و تهدید مردم، از محل گریخته اند.

به گفته شاهدان در بیمارستان، زخم گردن میرمحمود به حدی عمیق بوده که پزشکان به سختی توانسته اند محل جراحت را بخیه بزنند.

میرمحمود موسوی در هفته قبل نیز دو بار هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفته بود.

همچنین هفته گذشته صندوق عقب خودروی وی نیز مورد سرقت قرار گرفته و تعداد زیادی از مدارک همراه وی را به سرقت برده بودند. آثار باقی مانده از اقدام سارقان نشان می دهد که به طور مشخص به دنبال دستنوشته های وی بوده اند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter