English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

آزادی سعید صادقی فر؛ ادامه وخامت وضعیت جسمانی مرتضی پروین*****

آذوح: سعید صادقی فر روز 20اردیبهشت پس از سپری کردن 65 روز از مدت محکومیت خود با دریافت پایان دوره از زندان مرکزی شهرستان اردبیل آزاد شد.

به گزارش آذوح این فعال که در جریان اعتراض به توهین برنامه فیتیله در تاریخ 18آبان سال 1394 بهمراه تعدادی از فعالین ملی مدنی آذربایجانی دستگیر شد پس از یک ماه بازداشت با قرار کفالت 20میلیون تومانی آزاد گشته و قاضی پرونده این فعال را بهمراه آقایان میثم جولانی؛ توحید امیر امینی؛ صالح پیچگانلو و محسن محسن زاده به سه ماه حبس تعزیری محکوم کرد. این حکم در دادگاه تجدید نظر بدون هیچگونه تغییری تأیید گردید.

همچنین طی تماس های تلفنی فعالین با خانواده هایشان خبر می رسد که وضعیت جسمانی آقای مرتضی پروین وخیم بوده و این فعال بدلیل درد شدید از ناحیه کمر و داشتن ناراحتی گوارشی بارها به بهداری زندان مرکزی اردبیل مراجعه کرده است اما بدلیل کمبود امکانات وضعیت این فعال هر روز وخیم تر می گردد و مسئولین زندان با فرستاده شدن این فعال به بیمارستان و مداوای ایشان در خارج از زندان مخالفت می کنند.

نزدیکان این فعال می گویند وضعیت این فعال بحدی تشدید گردیده است که آقای پروین در طول شب از خوابیدن عاجز می باشد.

لازم بذکر است که پس از آزادی آقای سعید صادقی فر 6 تن از فعالین ملی به نامهای مرتضی پروین؛ میثم جولانی؛ توحید امیرامینی؛ مصطفی پروین؛ صالح پیچگانلو و محسن محسن زاده در بندهای جداگانه در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می باشند .

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter