English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رئیس جمهور ترکیه: نمونه بارز بی عدالتی در تفاوت واکنش ها به اقدامات تروریستی اروپا و ترکیه

آذوح: به گزارش دورنانیوز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مراسم اهدای جوایز جشنواره بین المللی فیلم کوتاه با عنوان “رحمت و عدالت” در استانبول، گفت: ما را در مبارزه با داعش که از یک سو با حملات انتحاری و از سوی دیگر با پرتاب خمپاره به کیلیس، باعث رنج و درد ما می شود تنها گذاشتند.

وی افزود: هیچ کدام از کسانی که ادعای مبارزه با داعش را در سوریه دارند، نه به اندازه ما به این گروه خسارت وارد کرده اند و نه به اندازه ما از این گروه متحمل آسیب شده اند.

اردوغان خاطر نشان کرد: تفاوت واکنش ها در قبال اقدامات تروریستی در پاریس و بروکسل با واکنش ها به حملات مشابه در استانبول و آنکارا، نمونه بارز بی عدالتی است.

رئیس جمهور ترکیه در این مراسم تاکید کرد: “ما کشور خود را برای تسلط بر انسان‌های دیگر تقویت نمی کنیم، رشد و توسعه نمی دهیم. هدف ما تغییر روند خطرناکی است که آینده بشریت را تهدید می‌کند. ما می خواهیم امید مظلومان و ستم دیدگان باشیم”.

وی ضمن عرض تبریک به برندگان جوایز این جشنواره از دست اندرکان برگزاری آن نیز تشکر و قدردانی کرده، اظهار داشت تفکر و مبارزه ای که فرهنگ و هنر در آن جایی نداشته باشد نمی تواند موفقیت پایداری کسب کند.

وی تصریح کرد: اقتدار سیاسی و اقتصادی تنها به همراه اقتدار اجتماعی باعث رسیدن به موفقیت پایدار خواهد شد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter