English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یک عضو شورای نظارت بر صدا و سیما: "روسا به پشتوانه انتصاب رهبر به شورا پاسخگو نیستند"

آذوح: همزمان با استعفای رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و انتصاب رئیس جدید از سوی آیت الله خامنه‌ای، یک عضو شورای نظارت بر صدا و سیما به شدت از عملکرد این نهاد انتقاد کرد.

رمضان شجاعی کیاسری، نماینده دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما روز چهارشنبه (۲۲ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرآنلاین از بی اعتنایی روسای این سازمان به خواسته‌های شورای نظارت بر صدا و سیما انتقاد کرد.

آقای شجاعی کیاسری در این باره گفت: "ما هيچ ابزاری برای اين نظارت نداريم و نظارتمان هم ضمانت اجرايی ندارد، از اين رو عملا نظارت ما بر صداوسيما استطلاعی است نه استصوابی."

این درحالی است که به گفته او، بر اساس قانون اساسی و مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نظارت بر صداوسيما بايد بر عملکرد این سازمان نظارت کند و اين نظارت دامنه گسترده‌ای از توليد محتوا تا تبليغات و بودجه را در بر می گيرد.

آقای شجاعی کیاسری در این گفت و گو از قدرت و اختيارات مطلقه روسای سازمان صداوسيما سخن گفت که به پشتوانه انتصاب از سوی رهبر جمهوری اسلامی، زير بار نظارت نمی روند و به مکاتبات اين شورا مرتب پاسخ نمی دهند.

این عضو شورای نظارت بر صدا و سیما به گستردگی دامنه و مخاطبان رسانه‌های مجازی اشاره کرد و گفت که صداوسيما با همه "يال و کوپالش" گاهی از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شکست می خورد.

در پی کناره گیری محمد سرافراز از ریاست سازمان صدا و سیما، رهبر جمهوری اسلامی عبدالعلی علی عسگری را به این سمت منصوب کرد.

آیت الله خامنه‌ای در حکم انتصاب آقای علی عسگری سفارش کرد که سازمان صدا و سیما در فضای مجازی حضور موثر داشته باشد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter