English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

صدو شصت پروژه مدرسه‌سازی در استان آذربایجان غربی نیمه تمام مانده است

آذوح: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان‌غربی گفت که هم اکنون ۱۶۰ پروژه مدرسه‌سازی در استان آذربایجان غربی نیمه تمام مانده است.

به گزارش ایلنا، فریبرز اسمعیل‌زاده در آیین هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در ارومیه اظهار کرد: “متاسفانه هم اکنون شاهد کمبود پنج هزار کلاس درس در استان بوده که احداث آن نیازمند یک هزار میلیارد تومان است”.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان‌غربی گفت: “اگر این بودجه به آموزش و پرورش استان تزریق شود مدارس استیجاری، کانکسی، خشتی و گلی و نیز مدارس چند نوبته حذف می‌شوند”.

اسمعیل‌زاده افزود: “بی‌شک با تزریق اعتبار هزار میلیارد تومان، آذربایجان‌غربی به متوسط کشوری در امر آموزش و مدرسه‌سازی نزدیک شده و این آمار نشان از وضعیت بحرانی سوادآموزی در استان است”.

وی با ابراز تاسف از رتبه پایین آذربایجان غربی در بین استان‌های کشور در امر سوادآموزی اظهار داشت: “با توجه به کمبود نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و تجهیزات باید شرایط لازم برای ارتقاء استان در امر آموزش فراهم شود تا تمامی دانش‌آموزان در مدارس استاندارد و مستحکم ادامه تحصیل دهند”.

اسمعیل‌زاده تصریح کرد: “هم‌اکنون ۱۶۰ پروژه مدرسه‌سازی با یک هزار و ۲۵۰ کلاس درس به صورت ناتمام در سراسر استان آذربایجان‌غربی وجود داشته و ۷۷ مدرسه با ۴۲۵ کلاس درس نیز با مشارکت خیران در دست اجرا است”.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter