English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اطلاعاتی جدید از بزرگترین شبکه جاسوسی ایران در سعودی

آذوح: سرتیپ مهندس بسام زکی بن عطیه از افسران سازمان آگاهی سعودی، اطلاعاتی تازه از بزرگترین شبکه جاسوسی برای ایران در خاک سعودی فاش کرد. دستکم ۳۰ تن از اعضای این شبکه از شهروندان سعودی هستند.

به گزارش روزنامه الوطن. این شبکه در ۸ شهر سعودی فعال بود. این در حالی است که مقام‌های سعودی در حال تحقیق درباره یک حمله سایبری ناموفق به سایت‌های دولتی سعودی هستند.

سرتیپ بن عطیه گفت که شبکه جاسوسی از سوی سفارت ایران در ریاض و با نظارت علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران اداره می‌شد. او افزود که هشت شهر سعودی، به صحنه فعالیت این شبکه جاسوسی تبدیل شده بودند که اعضای آن هم‌اینک در حال محاکمه شدن هستند.

این مقام مسئول سعودی توضیح داد که شبکه بزرگ جاسوسی، به سه شبکه کوچکتر تقسیم می‌شد. این شبکه ۶۴ پرونده اطلاعاتی حاوی گزارش‌های نظامی، امنیتی و غیر نظامی را از ۷ بخش مختلف، به ایران منتقل کرده است. سفارت جمهوری اسلامی ایران در سعودی، نیروهای این شبکه‌ را جذب و سازماندهی کرده بود.

سرتیپ بن عطیه توضیح داد که تروریسم ایرانی علیه سعودی، چند وجهی است که یکی از وجوه آن، جاسوسی است او ادامه داد که هدف قرار دادن پادشاهی عربی سعودی و تبدیل آن به محلی پر تنش، برای تهران یک هدف مقدس است.

این سخنان مقام مسئول سعودی در سمینار «تروریسم و گروه‌های تروریستی.. چالش‌ها، خطرها و مقابله با آن‌ها» مطرح شده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter