English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

توزیع هزاران شبنامه بر علیه تروریسم کردی در خوی / مردم بیدار و مسئولان پاسخگو باشند+ تصاویر*****

آذوح: فعالین مدنی آذربایجانی در خوی سه شنبه شب بیست و هشت اردیبهشت  با پخش هزاران شبنامه در این شهر از سیاست‌های زیاده خواهی تروریسم کردی در غرب آذربایجان و منطقه پرده برداشتند . 

به گزارش آذوح ایجاد ناامنی توسط تروریسم کردی جهت تهدید سرمایه‌گذاری در آذربایجان ، سیاست‌های مداخله جویانه بارزانی در غرب آذربایجان و نقش نمایندگان کرد پارلمان ترکیه به عنوان هماهنگ کنندگان گروهک‌های تروریستی در منطقه از جمله مسائلی هستند که در این شبنامه‌ بدان اختصاص یافته است.

همچنین در پایان و در قسمت سئوال از مسئولین نظام آورده شده است که آیا این قدرت مبارزه مسلحانه کردها میباشد  که سیاست‌های نظام در مقابل ترور ، قاچاق و جنایات گروهک‌های تروریسم کردی را به سکوت وا داشته است .

 در ماه های گذشته پروپاگاندای کردی با تکیه بر لابیگری خود در برخی کشورهای قدرتمند تلاش نموده است که آذربایجان غربی را به عنوان اراضی کردستان معرفی کند

و این در حالیست که آنها علی‌رغم صرف میلیون‌ها دلار پول نقد و با جلب حمایت تمام عیار اصلاح طلبان مرکز در انتخاباتی که  با اتنیکی کردنش سعی در برانگیختن احساسات ناسیونالیستی کردهای اورمیه و چند شهر جنوب استان را داشتند شکستی مفتضحانه‌ به بار آوردند .

آذوح

 

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter