English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

مصباح یزدی: عده ای به غلط میگویند خدواند مخالف خونریزی است

آذوح: محمد تقی مصباح یزدی روحانی تندروی ایرانی نزدیک به علی خامنه‌ای رهبر این کشور، می‌گوید عده‌ای به غلط می‌گویند که خداوند مخالف خونریزی است.

به گزارش «نسیم آنلاین»، مصباح یزدی با اشاره به برخی مطالبی که به گفته او، سبب تشکیک شده و روحیه جهادی و انقلابی مردم را مورد هدف قرار می دهد، گفت: «گاهی برخی مطالب در سایت ها و رسانه ها منتشر می شود که جوانان را از روحیه جهادی و انقلابی دور می کند و بیان می شود که خداوند متعال به خونریزی راضی نیست؛ برخی از این مطالب مغالطه است».

این روحانی تندروی ایرانی افزوده است: «گاهی مطالبی گفته می شود اما ناقص بیان می شود و زمینه سوءبرداشت از آن مطلب را فراهم می کند. وی با اشاره به برخی مطالبی که سبب تشکیک شده و روحیه جهادی و انقلابی مردم را مورد هدف قرار می دهد، تصریح کرد: گاهی برخی مطالب در سایت ها و رسانه ها منتشر می شود که جوانان را از روحیه جهادی و انقلابی دور می کند و بیان می شود که خون ریختن اصلاً درست نیست و خداوند متعال به خونریزی راضی نیست».

وی با بیان اینکه برخی از این مطالب مغالطه است، خاطرنشان کرد: «دین اسلام دین رحمت است پیامبر اسلام برای مهربانی و رحمت مبعوث شده و در آیات قرآن به رحمت تأکید شده است و پیامبر اعظم انسان بسیار رئوفی بودند اما باید با کسانی که در مقابل خدا و مؤمنین ایستاده اند و کارشکنی می کنند مبارزه و در مقابل آنها مقاومت کرد».

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter