English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

هشدار به رئیس جمهور ایران: مواظب حرف زدنتان باشید+ تصویر*****

آذوح: رئیس جمهور ایران در روز 10 خرداد به آذربایجان غربی سفر خواهد کرد.

از مدتها قبل نیروهای دولتی در استان ستادهایی جهت استقبال از روحانی به راه انداخته و به دنبال بهره برداری سیاسی از این فضا هستند.

در این میان اصلاح طلبان با نزدیک شدن به نیروهای منتسب به گروهکهای تروریستی کورد برنامه ریزی گسترده ای برای این سفر رئیس جمهور تدارک دیده اند.

به گزارش آذوح در حالی که هر سه نماینده ی اورمیه در مجلس ایران "ترک" هستند با این وجود اصلاح طلبان پس از تشکیل ستاد استقبال از روحانی در اورمیه، سخنگوی این ستاد را یک کرد و مسئول اقوام را نیز یک کرد انتخاب کرده اند و در ستاد استقبال تعداد کردها بسیار بیشتر از ترکهاست!

متاسفانه اصلاح طلبان با اتخاذ سیاست مقابله با حرکت ملی آذربایجان جنوبی بارها و بارها علیه آذربایجان به حرکت پرداخته و البته که بیشترین ضرر نیز متوجه خودشان شده است.

از یادمان نرفته که در جریان انتخابات سولدوز و اورمو چه اتفاقاتی افتاد و چه تلاشهایی از سوی اینان صورت گرفت.

اما کار به اینجا تمام نشده و این بار از بوکان(بئی کندی) خبر می رسد که ستاد استقبال این شهر نیز در عملی گستاخانه این شهر را در بنرها با عنوان "کردستان" معرفی نموده است.

آقای روحانی رئیس جمهور ایران مطمئنا بایستی دقت کافی نماید که کوچکترین اشتباه از سوی وی و همکاری با ادعاهای ارضی احمقانه ی گروهکهای تروریستی در جریان سفرش به آذربایجان غربی شدیدترین پاسخ را برایشان در آخرین سال فعالیت وی در مسند دولتی در پی خواهد داشت.

اینجا آذربایجان بوده، هست و خواهد بود.

آذوح

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter