English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

خامنه‌ای: سند ارتباط خمینی با کندی و کارتر را آمریکا جعل کرده است

آذوح: علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران می‌گوید اسنادی که به تازگی از ارتباط روح‌الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی با سران آمریکا منتشر شده را ایالات متحده جعل کرده است.

شبكه خبری بی بی سی فارسی به تازگی سندی منتشر کرده که نامه‌نگاری روح‌الله خمینی با جان اف کندی و جیمی کارتر دو رئیس جمهوری آمریکا را نشان می‌دهد.

بر پایه این سند، روح‌الله خمینی دست کم دو بار پیش از انقلاب ایران با روسای جمهوری آمریکا تماس مستقیم برقرار کرده و وعده داده بود که منافع آمریکا به خطر نخواهد افتاد. این در حالی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را «شیطان بزرگ»‌ توصیف می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران علی خامنه‌ای جمعه ۳ ژوئن در مراسم بیست و هفتمین سالگرد درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انتشار این اسناد را نشانه «دشمنی دولت آمریکا و بریتانیا» دانست.

رهبر ایران گفته است: «به مناسبت سالگرد امام، دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس علیه امام به اصطلاح سند منتشر می‌کند؛ علیه امام پاکیزه و مطهر. سند را از کجا آوردند؟ از مدارک آمریکایی. آمریکایی که هواپیمای مسافربری را سرنگون می‌کند، از جعل سند ابایی دارد؟ دشمنی انگلیس‌ها اینگونه است».

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter