English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

نخست وزیر ترکیه: قاتلین خوجالی، بوسنی و اروپا به ترکیه درس انسانیت می دهند

آذوح: ییلدریم با تاکید بر اینکه کارنامه ترکیه تمیزتر از هر کشور دیگری است، گفت: در تاریخ ترکیه قتل عام وجود ندارد، نسل کشی وجود ندارد. انسانیت وجود دارد

به گزارش خبرگزاری تی.آر.تی، بینعلی ییلدریم نخست وزیر ترکیه گفت: هیچ سازمان تروریستی قدرت مقابله با ترکیه را ندارد.

بینعلی ییلدریم نخست وزیر ترکیه در سخنرانی خود در مراسم افتتاح ۱۸۸ پروژه به ارزش ۱۸۰ میلیون لیره در استان ارزینجان با تاکید بر اینکه ترکیه با تمام توان با کلیه گروههای تروریستی مبارزه می کند، گفت: مبارزه ترکیه با سازمان تروریستی پ. ک. ک در شرق آناتولی در واقع مبارزه ای برای بقای کشور و حفظ برادری، برابری و اتحاد است.

ییلدیریم با یادآوری قتل وحشیانه ۱۶ شهروند کرد در مزرعه “دوروملو” از سوی تروریستهای پ. ک. ک گفت: تروریستهای پ. ک. ک حتی از قتل مردم بی گناه و غیر نظامی هم ابایی ندارند، اما کمر ترور را شکستیم و تا ریشه کن شدن کامل آن به مبارزه ادامه خواهیم داد.

نخست وزیر ترکیه درباره تصویب لایحه ادعای کذایی “نسل کشی ارامنه” در پارلمان آلمان نیز گفت: “در آلمان لایحه ای تصویب شد، پارلمان آلمان یک دروغ را امضا کرد. این دروغ چیست؟ مهاجرتی اجباری که صد سال پیش در شرایط جنگ جهانی اول صورت گرفت. این مساله را امروز به اسم نسل کشی پیش روی ما قرار می دهند. اگر می خواهید بدانید که نسل کشی چیست، دستجات مسلح ارمنی را به یاد آورید که پس از جنگ جهانی اول با همکاری نیروهای اشغالگر روس، انسانهای بی گناه ترک را زنده زنده در آتش سوزاندند. کسانی را به یاد آورید که در دهه ۱۹۹۰ هزاران مسلمان بوسنی یایی را تنها به خاطر عقیده شان قتل عام کردند. قاتلینی را به یاد آورید که تنها در یک شب ۶۲۵ برادر آذربایجانی ما را در خوجالی قتل عام کردند. در جریان جنگ جهانی دوم همدیگر را قتل عام کردند، یک سوم از مردم اروپا از بین رفت و اکنون به ترکیه درس انسانیت می دهند. کسانی که این کار را انجام می دهند باید این را به خوبی بدانند که ترکیه به تاریخ و ملت خود افتخار می کند”.

ییلدریم با تاکید بر اینکه اگر قرار باشد دفترهای قدیمی باز شود و حساب و کتاب آن زمان بررسی شود، کارنامه ترکیه تمیزتر از هر کشور دیگری است، گفت: در تاریخ ترکیه قتل عام وجود ندارد، نسل کشی وجود ندارد. انسانیت وجود دارد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter