English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

در چهار شهر آذربایجان‌غربی هوا در وضعیت خطرناک قرار گرفت

آذوح: ‌رئیس آزمایشگاه‌های محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: هوای چهار شهر آذربایجان‌غربی در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

به گزارش دورنانیوز سعید موسوی  با اشاره به وضعیت ناسالم هوای استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: هوای چهار شهر آذربایجان غربی در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در هفته جاری وضعیت هوای چهار شهر ارومیه، بوکان، سردشت و مهاباد نه تنها در وضعیت ناسالم بلکه در وضعیت خطرناک قرار دارد، تصریح کرد: این وضعیت طی روزهای آینده بدتر خواهد شد.

رئیس آزمایشگاه‌های محیط زیست آذربایجان غربی از افزایش آلودگی هوا در این شهرها طی روزهای آینده خبر داد و اذعان داشت: از فردا وضعیت در این چهار شهر آذربایجان غربی به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود.

این مسؤول با بیان اینکه لازم است افراد مسن، کودکان و افرادی با مشکلات قلبی و ریوی نسبت به استفاده از ماسک در هنگام تردد در خارج از محیط منزل اقدام کنند، اعلام کرد: افراد از ورزش در هوای آزاد و اماکن عمومی در زمان آلودگی هوا جدا خودداری کنند.

موسوی با بیان اینکه بسته بودن در و پنجره و استفاده از تهویه هوا برای برخورداری از هوای مطبوع در منازل و محل کار ضروری است، تصریح کرد: باید افراد در زمانی که آلودگی هوا بالا است نسبت به نوشیدن مایعات و به وِِیژه شیر توجه جدی داشته باشند.

رئیس آزمایشگاه‌های محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون هوای ارومیه و سه شهر جنوبی استان در خطرناک‌ترین وضعیت برای گروه‌های حساس است، اظهار داشت: این وضعیت به احتمال قوی اوایل هفته آینده رفع شود.

این مسؤول دلیل اصلی این آلودگی هوا را گرد و غبار ناشی از وزش باد عنوان کرد و اذعان داشت: با کاهش میزان وزش باد در استان، از آلودگی هوا نیز کاسته خواهد شد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter