English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ترس مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی از گسترش اعتراضات: با افراد تجزیه‌طلب قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کنیم*****

آذوح: مدیر کل اطلاعات آذربایجان شرقی به دیوارنویسی ها و نصب پارچه نوشته ها واکنش نشان داد.

به گزارش آذوح رضایی در گفتگو با رسانه ها با بیان اینکه با افراد تجزیه‌طلب قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کنیم، افزود: تجزیه‌طلبی را خیانت به کشور می‌دانیم و برخورد با آن وظیفه خود می‌دانیم.

این در حالی است که در چند روز گذشته در بسیاری از شهرهای آذربایجان جنوبی همچون اردبیل، تبریز، اورمو، سولدوز و... دیوارنویسی و نصب پارچه نوشته ها به شکل وسیعی صورت گرفته است.

فعالان ملی آذربایجان به این وسیله به رفتار رژیم ایران با زندانیان سیاسی آزربایجان مخصوصا رسول رضوی اعتراض کرده اند. رسول رضوی 25 روز را در اعتصاب غذا به سر برده است و خواسته ی ایشان لغو احکام غیرقانونی علیه وی است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها  افزود: تعداد اندکی هستند که هیچ گونه عرق دینی و ملی ندارند و وابسته به نگاه خارج هستند و به دنبال موج‌سواری هستند.

رضایی تصریح کرد: باید مرز بین تجزیه‌طلب و هویت‌طلبی را جدا کنیم و در رابطه با افرادی که در چارچوب قانون و مقررات تلاش کرده و از زبان آذری، موسیقی و تاریخ آن دفاع می‌کنند مشکلی نداریم.

مدیرکل‌ اطلاعات آذربایجان‌شرقی هجمه و تغییر باورهای دینی و فرقه‌های نوظهور و به دام افتادن برخی افراد به صورت ناخواسته به دامن تجزیه‌طلبان و استفاده ناصحیح از فضای مجازی را مهمترین‌ تهدیدهای استان اعلام کرد.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter