English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

خامنه ای به نمایندگان مجلس: مراقب گسلهای قومی باشید، مردم از شما توقّعاتی دارند که قابل قبول نیست+ ویدیو*****

آذوح: رهبر ایران در دیدار با نمایندگان مجلس گفت که آنها بایستی مراقب گسلهای قومی باشند.

به گزارش آذوح سید علی خامنه ای در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه نمایندگان بایستی همیشه منافع ملی را بر مسائل منطقه ای ارجح بدارند تاکید کرد در صورت فعال شدن گسلهای قومی در ایران زلزله ی سیاسی به وجود خواهد آمد.

رهبر ایران در دیدار با نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی در تاریخ 16 خرداد 1395، اظهار داشت:

 « یک نکته‌ای که [باید] خیلی به آن دوستان توجّه بکنند: ببینید ما در داخل کشور یک گُسلهایی داریم، گُسلهای قومی داریم، گُسلهای عقیدتی داریم، سنّی و شیعه داریم، این گُسلها تا مادامی که فعّال نشده، زلزله به وجود نمی‌آید؛ اگر چنانچه این گُسلها فعّال شد، آن‌وقت زلزله به وجود می‌آید؛ سعی دشمن در فعال کردن این گُسلها است؛ حواستان باشد. مرتّباً دارند بر آتش اختلافات میدمند برای اینکه آن را برافروخته‌تر و مشتعل‌تر بکنند»

وی در ادامه گفت:

« یک مسئله در مورد قانون این است که مصالح ملّی را مقدّم بداریم بر مسائل منطقه‌ای. البتّه شماها که از مناطق مختلف کشور آمده‌اید، خب مردم از شما توقّعاتی دارند، انتظاراتی دارند؛ انتظارات که به‌طور کامل قابل قبول نیست، تاحدودی قابل قبول است، امّا اینکه حالا تصوّر کنند که شما که از آنجا آمدید، راهشان، آبشان، برقشان، بودجه‌ی دولتی‌شان، همه چیزشان حل خواهد شد، نه، خب اینکه امکان ندارد. شما قهراً خودتان را موظّف میدانید مقداری به خواسته‌ها و توقّعات مردم منطقه توجّه کنید. خب، تاحدودی اشکال ندارد منتها تا آنجایی که معارض با مصالح ملّی نباشد؛ اینجا شما این مصلحت ملّی را ترجیح بدهید بر آن مسئله و مصلحت منطقه‌ای و محلّی. بنابراین بنده نمیگویم بکلّی به خواستهای منطقه‌ای بی‌اعتنائی کنید، که خب چنین چیزی امکان ندارد، امّا آنجایی که با مصلحت ملّی یک معارضه‌ای دارد، حتماً مصلحت ملّی را در قانونگذاری رعایت کنید».

برای دیدن بخشی از این گفتگو از لینکهای زیر استفاده نمایید:

https://www.facebook.com/198769843510278/videos/976687682385153/

https://youtu.be/erSOnvMHB8c

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter