English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

خبرهای احیای دریاچه اورمیه واقع بینانه نیست/ منتظر تراز آبی دریاچه در شهریور ماه هستیم!

آذوح: به گزارش دورنانیوز ، عضو شورای اسلامی شهر اورمیه گفت: خبرهایی مبنی بر احیاء دریاچه ارومیه و پرشدن آن از آب در رسانه ها منتشر می شود که واقع بینانه نیست و ما در مرداد و شهریورماه منتظر اعلام آمار خواهیم بود.به گزارش روابط عمومی شورای شهر ، دکتر علیزاده امامزاده در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه با مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی گفت: متأسفانه در خصوص فرهنگسازی برای حفظ محیط زیست دولت راهنمایی ها و کمک های لازم را نمی کند.

وی با اشاره به تولید زباله و ضرورت تفکیک انواع زباله از هم افزود: تا فرهنگ تولید و بازیافت زباله نهادینه نشود شهرداری نمی تواند کار خاصی پیش ببرد و وضعیت کنونی ادامه خواهد یافت.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه به عنوان یک معلم و دانشگاهی اعلام می کنم که تا آموزش و پرورش پای کار نیاید، دستاورد چندانی نخواهیم داشت، گفت: یکی از سازمانهای بسیار تأثیرگذار صداوسیماست که در برنامه ها و تولیداتش اهمیتی به تفکیک زباله ها و بازیافت نمی دهد و تبلیغ پفک و چیپس و … را ارجحتر می داند.

علیزاده با اشاره به اینکه مردم ما بافرهنگ هستند، ادامه داد: ما متأسفانه دریاچه ارومیه را به خاطر سیاست نابود می کنیم.

وی تصریح کرد: هنگامی که مشاور سازمان حفاظت از محیط زیست کشور به جای مباحث محیط زیستی بیاید در ارومیه و به شهدا توهین کند و به جای کار محیط زیستی به دفن شهدای گمنام در پارک جنگلی اعتراض کند، نتیجه ای بهتر را شاهد نخواهیم بود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: آن مشاور و مسئول بهتر است به جای اتلاف وقت خود در مسائل سیاسی به مسائل محیط زیستی کشور برسد.

علیزاده ضمن اشاره به وضعیت بغرنج دریاچه ارومیه اظهار کرد: مسئله دریاچه ارومیه مسئله امروز نیست بلکه در سالیان دراز اتفاق افتاده و مسئولان وقت نیز مقصرند.

وی افزود: خبرهایی مبنی بر احیاء دریاچه ارومیه و پرشدن آن از آب در رسانه ها منتشر می شود که واقع بینانه نیست و ما در مرداد و شهریورماه منتظر اعلام آمار خواهیم بود.

علیزاده با انتقاد نسبت به روش احیاء دریاچه ارومیه تأکید کرد: با پلمپ چاههای کشاورزان نمی توان کاری از پیش برد چرا که آنها تقصیری در به وجود آمدن شرایط حاضر ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: متأسفانه راه درست را به مردم نشان نداده ایم و غفلت شده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter