English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رای محرومیت از تحصیل برای هفت دانشجو در ایران به خاطر چند دقیقه رقص

آذوح: کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان هفت دانشجو را با رای چند ترم محرومیت از تحصیل مجازات کرد. بر اساس این رای که بدوی است، ۵ تن از این دانشجویان ۲ ترم و ۲ تن دیگر هر کدام یک ترم از تحصیل محروم شده اند.

به گزارش سایت خبری عصر تعادل در روز چهارشنبه، ویدیویی از این دانشجویان در حاشیه جشنواره اقوام در دانشگاه سیستان و بلوچستان منتشر شده بود که آنها را در حال رقص و پایکوبی نشان می داد.

یکی از این دانشجویان که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه با وبسایت "عصر تعادل" گفت: "نباید قضیه به این سادگی را بزرگ کرد، دو ترم محرومیت از تحصیل برای ۵ دقیقه شادی واقعا زور دارد، از سوی دیگر این مراسم مختلط نبوده است. من  کار خاصی انجام ندادم و حتما به این رای اعتراض می کنم."

جشنواره اقوام در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد و گزارش شده است نزدیک به ۱۵ هزار دانشجو از استان‌های مختلف کشور آداب و رسوم قوم یا منطقه خود را به نمایش گذاشتند.

حسینعلی شهریاری، نماینده اصولگرای زاهدان آن ویدیو را قرتی بازی دانست و خواستار برخورد با عوامل دست اندرکار برنامه شد. دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان سیستان و بلوچستان نیز گفته است: "گزارش این اتفاق به دست ما رسیده است و پیگیری‌های لازم در حال انجام است."

پیش از این علیرضا بندانی، رئیس دانشگاه سیستان بلوچستان از نهاد‌های خارج از دانشگاه خواسته بود در امور دانشگاه دخالت نکنند و گفته بود برای برخورد با دانشجویان از ابزار دانشگاهی استفاده می کنیم.

voa

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter