English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اخراج بیش از ۴۵۰ کارگر از مجتمع فولاد بناب

آذوح: مجتمع فولاد بناب به دلیل وجود مشکلات اقتصادی بیش از ۴۵۰ نفر از کارگران خود را اخراج کرد.

به گزارش سایت محلی آناج، مجتمع فولاد شهر بناب به دلیل مشکلات اقتصادی با تعطیلی ۴ خط تولید از ۷ خط در شرایط بحرانی قرار گرفته و مجبور به اخراج ۴۵۰ نفر از ۱۲۰۰ کارگر خود شده است.

این در حالیست که امور اداری مجتمع با اعلام اجباری بودن تسویه، به اخراجی ها طی اطلاعیه ای اعلام کرده که به ازای هر سال سابقه کاری یک و نیم برابر پایان کار خواهد داد.

یکی از کارگران گفت: هنوز برخی معوقات و حقوق دو ماه ما را پرداخت نکرده اند و هر بار به بهانه های مختلف به روزهای دیگر موکول می کنند.

چندی پیش هم فرماندار بناب اعلام کرده بود که هیچ واحد تولیدی در بناب تعطیل نشده است اما به نظر میرسد با چنین وضعیتی که پیش می رود با اخراج این کارگران وضعیت آینده مجتمع فولاد بناب خوب نخواهد بود. بنا به اظهار فرماندار این شهرستان هم اکنون این مجتمع تنها با ظرفیت ۲۰ درصدی به کار خود ادامه می دهد. کارگران اخراجی هم اکنون سرگردان بوده و بارها به فرمانداری و بنیاد امام جمعه مراجعه کرده اند اما نتیجه ای حاصل نشده است.

گفتنی است هلدینگ فولاد صنعت بناب از چندین شرکت بزرگ فولادی شامل کارخانجات ذوب و نورد با هدف فعالیت در زمینه‌های گوناگون صنعت فولاد تشکیل شده است. این مجتمع فعالیت خود را در چندین فاز از اواخر سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۴۰هکتار در شهرک صنعتی بنابآغاز نموده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter