English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ایران می‌گوید بزرگترین توطئه «تروریستی» را در تهران کشف و خنثی کرده است

آذوح: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، می‌گوید که یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های «تروریستی» را کشف و خنثی کرده و مدعی شده که «گروه‌های تکفیری» قصد انجام ان را داشتند.

به گزارش خبرگزاری‌‌های ایران، در اطلاعیه‌ای که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده، آمده است: «در طرح جنایتکارانه گروهک ضد‌اسلامی تروریستی تکفیری، سلسله بمب‌گذاری‌هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت‌های پیرو تدارک دیده ‌شده بود که با توکل و توسل و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست‌های تکفیری خنثی‌سازی شد، تروریست‌ها بازداشت شدند و تعداد بمب‌های آمادهٔ انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه انفجاری کشف و ضبط گردید».

این اطلاعیه افزوده است: «با توجه به ادامه داشتن تحقیقات میدانی در داخل و خارج از کشور و استمرار بازجویی از تروریست‌ها، اطلاعات تکمیلی به محض فراهم شدن شرایط حفاظتی، به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید».

پیش از این نیز علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری طی چند روز گذشته در تهران خبر داد و گفته بود: «در همین ایام رمضان نفرین‌شدگان زمین تصمیم داشتند در تهران اقداماتی انجام دهند و گزارشی مختصر منجر به کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری در تهران شد».

هنوز هیچ منبع مستقلی صحت این گزارش را تایید نکرده است، رسانه‌های ایرانی در داخل نیز با چنین اخباری با احتیاط برخورد می‌کنند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter